سردار زهرایی؛

پرچم جبهه جهانی خدمت‌رسانی توسط جهادگران برافراشته می شود

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: رزمایش بزرگ «جهادگران فاطمی ۲» امروز از شهر شهید حججی آغاز می‌شود و تا ۱۵ آذر ماه ادامه پیدا کرده و بیش از ۱۴ هزار گروه جهادی و ۱۵۰ هزار جهادگر در ۱۲ عرصه خدمت‌رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۶۸۴۹۸
|
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

پرچم جبهه جهانی خدمت‌رسانی توسط جهادگران برافراشته می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور صبح امروز در رزمایش جهادگران فاطمی در شهرستان نجف‌آباد اظهار کرد: در ۸ سال دفاع مقدس دشمن در مقابل انقلاب نوپای اسلامی صف‌آرایی کرده بود و فرزندان این ملت نشان دادند، می‌توانند ورق تاریخ را به نفع اسلام و انقلاب باز گردانند.

وی با بیان اینکه زمانی مدافعان حرم هزاران کیلومتر دور از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی از کیان و ناموس مردم دفاع کردند، گفت: روزی در جنگ با فقر و محرومیت، گروه‌های جهادی و جهادگران ثابت کردند از ۴۹ گروه جهادی در سال ۱۳۷۹ تبدیل به ۴۲ هزار گروه جهادی می‌شوند و در کمیت، کیفیت و  خدمت‌رسانی لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند.

سردار زهرایی با بیان اینکه امروز در جنگ ترکیبی و شناختی، دشمن همه ایادی خود را در منطقه به کار گرفته است، افزود: جنگ شناختی ترکیبی شامل جنگ رسانه‌ای با ابزارهای برجسته‌سازی و شما را در مارپیچ سکوت قرار دادن، با فضا و زیست مجازی و حکمرانی نوین بر اذهان نسل جدید انقلاب اسلامی است که پدیده بی‌بدیلی به نام جمهوری اسلامی را در اذهان جوانان واژگون تفسیر و مشخص می‌کند، غافل از اینکه زیست مجازی در مجاز می‌ماند و میدان نبرد حقیقتی واقعی، دیدنی و شنیدنی است که جهادگران در این رزمایش خلق می‌کنند.

معیشت و اقتصاد در جنگ شناختی یکی از اهداف دشمن است

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: کوتاهی‌ها و مشکلات عدیده معیشتی و اقتصادی وجود دارد ولی معیشت، اقتصاد و وطن فروشی در جنگ شناختی یکی از اهداف دشمن است.

وی تصریح کرد: در جنگ ترکیبی صحبت‌های بسیاری شده است و دشمن با مکاتبی که خودش خلق و ابداع کرده و انسانیت را در غرب به لجن کشانده، می‌خواهد با همان مکاتب به بن بست رسیده، بلاد اسلامی را هم دچار تفرقه و اضمحلال کند و در یک کلام به دنبال گرفتن آگاهی و معنویت، هویت و معنا از همه واژه‌ها و ارزش‌هایی است که در طول ۱۴۰۰ که از صدر اسلام می‌گذرد، بر آن پافشاری و نهادینه شده است.

سردار زهرایی ادامه داد: مکتبی به نام طبیعت‌گرایی که یونسکو سند ۲۰۳۰ را بر آن اساس نوشته است، یکی از مکاتبی است که زمانی در غرب در مقابل واقع گرایی قرار گرفت، اما نسخه بروز شده آن در یونسکو می‌گوید جنگلی از انسان بدون معنویت.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: در این اغتشاشات صحنه کاملاً مشخص و روشن است و دشمنان در حال گرفتن آگاهی و معنا هستند و تلاش می‌کنند در انقلاب اسلامی طبیعت‌گرایی و انسان جنگلی را ترویج کنند.

وی اضافه کرد: چند نفر به عنوان مظهر در خیابان‌ها حضور پیدا می‌کنند و بعد می‌بینیم رسانه‌ها که امپریالیسم جهانی و رژیم کودک‌کش صهیونیست و سعودی‌ها پشت آن هستند، شروع به هجمه رسانه‌ای می‌کنند و چند نفر خودفروخته به دنبال آن‌ها هم می‌دوند.

سردار زهرایی با تأکید بر اینکه در جنگ شناختی آگاهی و معنا را می‌خواهند بگیرند، گفت: معنایی به نام اربعین حسینی و راهپیمایی عظیمی که مظهر وحدت اسلام و مسلمین است، فاصله بین نجف و کربلا فاصله بین کربلای ۶۱ تا ظهور حجت است و می‌خواهند آن را هدف قرار دهند.

سرود سلام فرمانده تا دل کفر رخنه کرد

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور  تصریح کرد: سرود سلام فرمانده از دل یک گروه سرود کوچک در لنگرود گیلان برخاست بدون هیچ حمایت مالی و تبلیغ رسانه‌ای و تا دل کفر رخنه کرد.

وی ادامه داد: دشمنان حجابی که بانوان با آن قله‌های ورزشی را در می‌نوردند، می‌خواهند آلوده کنند و پرچم جمهوری اسلامی ایران را با نخواندن سرود ملی می‌خواهند معنای غیرت آن را بگیرند و با حمله به مدافعان امنیت، نیروی انتظامی و بسیجیان می‌خواهند امنیت را بگیرند.

سردار زهرایی تصریح کرد: کشوری که واژه‌های مقدس آن، ورزش‌های آن و نمادهای آن بی‌معنا شود، می‌توانند مذهب بدون دین را در آن راه بیاندازند؛ اما آن‌ها به یک نکته توجه نکردند که در طول ۴۳ سال گذشته دچار خطای محاسباتی شدند و انقلاب و مردم را نشناختند؛ انقلاب ما از سه عنصر اصلی اهل بیت(ع) به عنوان خیمه این انقلاب و چتری که بر این خیمه است و ولایت که امروز مقام معظم رهبری به عنوان پرچمدار و ستون این خیمه عمل می‌کنند و عنصر سوم مردم بنا شده است، آن‌ها فاصله بین امت و اهل بیت می‌اندازند و خیمه انقلاب را می‌خواهند حداقل در اذاهان نسل جدید مخدوش کنند.

دشمنان از دفاع مقدس و صف‌های طولانی برای جبهه مقاومت هنوز عبرت نگرفته‌اند

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور  با بیان اینکه دشمنان از دفاع مقدس و صف‌های طولانی برای جبهه مقاومت هنوز عبرت نگرفته‌اند، بیان کرد: دشمنان خدمات مؤمنانه کرونا را هم ندیدند و گفتند مردم در معیشت دچار مشکل هستند و در سال‌های ۹۶ و ۹۸ بر آن تمرکز کردند و نتیجه نگرفتند و امروز سناریوی انقلاب برهنگان علیه پابرهنگان راه انداختند و در این مقطع تلاش می‌کنند و باز هم نتیجه نمی‌گیرند و مردم همراهی نمی‌کنند.

وی ادامه داد: روز گذشته اغتشاشگران به بازارها حمله و تهدید کردند مغازه‌ها را ببندید، وقتی آتش جلوی مغازه‌ای برافروخته شود، مغازه تعطیل می‌شود این به معنی همراهی با اغتشاش‌گران نیست و در جنگ رسانه‌ای آن را برجسته‌سازی می‌کنند، اما در این مقوله هم به نتیجه نرسیدند و ملت ایران اسلامی باز هم همراهی نکردند و دشمنان با همان معنایی که می‌خواهند از انقلاب اسلامی و جوانان بگیرند به ترور متوسل شدند و شب گذشته در ایذه و اصفهان و هفته‌های گذشته در شاهچراغ ترور کردند.

سردار زهرایی تصریح کرد: هر چه آن‌ها بر طبل تفرقه و زیست مجازی، حکمرانی بر اذهان نسل جوان، مکاتب به بن بست رسیده مثل جنگل انسانی و طبیعت‌گرایی بکوبند ما مصمم‌تر در خدمت به ولی نعمتان در مناطق محروم روستایی و شهرهای کم برخوردار هستیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: رزمایش بزرگ «جهادگران فاطمی ۲» امروز از شهر شهید حججی آغاز می‌شود و تا ۱۵ آذر ماه ادامه پیدا می‌کند و بیش از ۱۴ هزار گروه جهادی و ۱۵۰ هزار جهادگر در ۱۲ عرصه خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما جهادگران در خدمت، لحظه‌ای غفلت نخواهیم کرد و جبهه جهانی خدمت‌رسانی توسط جهادگران پا به پای جبهه مقاومت پرچم عزیز ایران اسلامی را هر روز برافراشته‌تر خواهند کرد و همه منافقان کوردل، اغتشاشاگران و فریب خوردگان بدانند، جامعه انقلابی ایران اسلامی همه توطئه‌ها را با لبیک یا خامنه‌ای خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار