خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

اجرای بیش از ۸۰ عنوان برنامه شاخص بسیج در استان قزوین/سپاه شانیتی جز خدمت به ملت عزیز ندارد

سردار آتانی عنوان کرد: بیش از ۸۰ برنامه شاخص و هزار و ۳۳۶ برنامه محوری در هفته بسیج از سوی سپاه و بسیج استان برگزار خواهد شد. ما شانیتی جز خدمت به ملت عزیز نداریم و این را با جانمان اثبات می کنیم.
کد خبر: ۹۴۶۸۳۴۸
|
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، عصر امروز نشست خبری فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با محوریت تشریح برنامه های این هفته با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد. 

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در این نشست با اشاره به نقش رسانه در تبیین و تحلیل واقعیات جامعه بیان کرد: رسانه ها زبان مردم عزیز هستند و با قلم خود این روزهای ماندگار را هم نوشتند و هم بیان کردند و امروز برای تحلیل یکی از سندهای افتخار ایران که از دریچه رسانه ها ثبت شد دور هم جمع شده ایم.

وی گفت: در فلسفه تشکیل بسیج چیزی جز خدمت به انقلاب اسلامی نمی یابیم. از نگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی، در ذات انقلابی ملت ایران باید یک نیروی انقلابی شکل می گرفت تا از این مرز و بوم دفاع نماید. از همان روزهای اول انقلاب، بسیج از ملت و ارزش ها و حدود ملت حفاظت می کرد. بسیج از روزهای پیروزی انقلاب تا زمان تشکیل، بدون شناسنامه رسمی ماندگارترین کار را انجام داد و با شکل گیری ظاهری با فرمان امام راحل وقتی بر کشور تعرض شد، این قدرت مردمی و قوی، در تمام عرصه ها حاضر شد.

کارنامه درخشان بسیج در عرصه های سازندگی، علمی، درمانی

سردار آتانی اظهار کرد: بسیج و حوادث اوایل انقلاب، بسیج و حضور موثر در دفاع مقدس تنها بخشی از کارنامه درخشان بسیج است. بسیج در عالی ترین سطوح جنگ وارد میدان نبرد شد در حالی که در حوادث اخیر به پیکره بسیج جفا شد و بسیج مظلوم واقع شد که این امر ناشی از ناآگاهی بود زیرا بسیج در بالاترین سطح تبلیغی و هدایت جنگ و پیچیده ترین عملیات های دوران جنگ حضور داشته و در حوادث و بلایای طبیعی اولین های حضور در میدان بوده که وارد عرصه جهاد می شدند. 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: بسیج حتی در حوزه های علمی افتخار آفرین بوده همچنان که که این موفقیت های بسیج هاضمه دشمن را به هم ریخته است. ساخت موشک توسط شهید طهرانی مقدم تا امروز که در حوزه راهبردی، موشک ها می توانند بازدارندگی را ایجاد نمایند توسط بسیجیان اتفاق افتاده است. 

وی افزود: کرونا که بلای عمومی بود که در کل جهان سایه افکنده است تلفات زیادی از بشریت گرفت اما ملت ایران با فرزندان غیور و مبانی دینی خود پا به میدان گذاشتند و بسیج در مقابله با کرونا بسیار خوش درخشید.

ملت عزیز، در همه برهه ها، اقتدار خود را به رخ دشمن کشیدند

سردار آتانی تصریح کرد: داستان این روزهای بسیج شنیدنی تر از هر روز دیگری است. این نهاد قدرتمند و تمام کننده تهدید دشمنان، نجیبانه و با اخلاق وارد کار شده است و هر چند دشمنان بر بسیج تاختند اما این نهاد انقلابی با اخلاق مداری، رفتار کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: آمریکایی ها و متحدانش ۱۲ راهبرد برای این ایام پیش بینی کرده بودند که بنا به گفته خودشان موفق نشدند چرا که نظام طرفداران پر و پا قرص خود را به رخ ما کشید. سه اجتماع بزرگی که در قزوین نمایان شد از جمله راهپیمایی ۲۸ صفر، سیزده آبان و تجمع بزرگ بانوان انقلابی موجب سربلندی و اثبات اقتدار انقلاب و نظام شد و ملت عزیز قدرت خود را به رخ دشمن کشیدند.

وی اضافه کرد: همه دشمنان به میدان نبرد آمدند و در یک جبهه با همزبانی و تشکیل همه احزاب بر علیه ایران صف آرایی کردند. رسانه ای آمدند تا شما را از ما بگیرند سیاسی آمدند تا دل هایی که طمعی داشتند را با خود همسو کنند اما هرگز به سرشان نزد که با شما حتی نقطه ای بجنگند چرا که با ایران قوی نمی توانند بجنگند. 

اجرای بیش از ۸۰ برنامه شاخص در هفته بسیج از سوی سپاه و بسیج استان برگزار می شود

سردار آتانی در ادامه با اشاره به نامگذاری روزهای مختلف هفته بسیج ۱۴۰۱ گفت: یکشنبه ۲۹ آبان با عنوان «بسیج سازندگی و پیشرفت»، دوشنبه ۳۰ آبان با عنوان «بسیج، مسجد محوری و جامعه اسلامی»، سه شنبه اول آذر با عنوان «بسیج نوآوری و جهاد علمی»، چهارشنبه دوم آذر با عنوان «بسیج مردم‌سالاری، ایران قوی و مستقل»، پنجشنبه سوم آذر با عنوان «بسیج مظهر جهاد و شهادت»، جمعه چهارم آذر با عنوان «بسیج، ایمان و تربیت اسلامی» و شنبه پنجم آذر با عنوان «بسیج، مقاومت و اقتدار ملی» عناوین هفته بسیج است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: در حوزه سازندگی و پیشرفت امروز روز تحقق وعده صادق سپاه در این هفته است. گروه های جهادی در قالب رزمایش فاطمی۲، در حوزه بهداشت، راه و پل، آب شرب و کشاورزی افتتاح هفت کارگاه کارافرینی، خدمات گسترده ای را در استان داشته اند و پروژه های مختلفی نیز در این راستا به بهره برداری خواهد رسید. همچنین در هفته بسیج، رزمایش نهضت کمک های مومنانه با توزیع بیش از ده هزار بسته معیشتی برگزار خواهد شد. بیش از ۸۰ برنامه شاخص و هزار و ۳۳۶ برنامه محوری در هفته بسیج از سوی سپاه و بسیج استان برگزار خواهد شد. ما شانیتی جز خدمت به ملت عزیز نداریم و این را با جانمان اثبات می کنیم. 

بسیج با روی باز پذیرای همه گروه هاست 

وی اضافه کرد: درب بسیج به روی همه گروه ها باز است. حتی برای آنانکه بر ما تاختند و در ناآگاهی بر ما سیلی زدند. قطعا این افراد به خانه خود که قلب مردم است باز می گردند.

فرمانده سپاه استان قزوین یادآور شد: ما برای گره گشایی آمده ایم اما ابتدا باید دشمن را بشناسیم و قدرت اداره بحران داشته باشیم تا آُسیب نبینیم. اگر به مهندسی فرهنگی ایمان داشتیم و درست عمل می کردیم وضعیت بهتر بود و وجود خلأ و کمبود و اشتباهات را قبول داریم که باید اصلاح شود. معتقدیم در یک فضای آرام می توانیم در دل خانواده بزرگ ایران مشکلات کشور را حل کنیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها