خبرهای داغ:

برگزاری مسابقات سازه‌های ماکارونی در شاهرود

شاهرود_ مسئول کانون بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه ناحیه شاهرود از برگزاری مسابقات سازه‌های ماکارونی به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۸۲۴۵
|
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷

برگزاری مسابقات سازه‌های ماکارونی در شاهرودعلیرضا ابوالقاسمی در گفتگو با خبرنگار بسیج با گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به برگزاری مسلابقات سازه‌های ماکارونی در شاهرود اظهار کرد: این مسابقات در هفته بسیج آغاز می‌شود و اختتامیه آن در دهه مبارک فجر خواهد بود.
او افزود: این مسابقات در دو بخش دانش آموزی ویژه دانش آموزان متوسطه اول و دوم و دانشجوی برگزار می‌شود که به گروه‌های اول تا سوم جوایز نفیسی اهدا می‌گردد.
مسئول کانون بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه ناحیه شاهرود خاطر نشان کرد: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام به واحد‌های بسیج دانش آموزی در مدارس و پایگاه‌های بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها مراجعه نمایند.
او تصریح کرد: این مسابقات با همکاری بسیج دانش آموزی و فرهنگیان، بسیج دانشجویی، بسیج اساتید، بسیج رسانه، معاونت علمی و پژوهشی سپاه ناحیه شاهرود، پژوهشرای دانش آموزی، آموزش و پرورش، دانشگاه صنعتی و آزاد اسلامی و معاونت فرهنگی و هنری سپاه ناحیه شاهرود برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار