خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت امام حسن (ع) ملایر عنوان کرد

هفته بسیج فرصت مغتنمی برای بازخوانی مجاهدت‌ها و مقاومت‌های بسیجیان بصیر و آگاه

همدان-فرمانده حوزه مقاومت امام حسن (ع) ملایر گفت: هفته مبارک بسیج فرصت مغتنمی برای بازخوانی مجاهدت‌ها، ایثارها و مقاومت‌های بسیجیان بصیر و آگاه است که با از خودگذشتگی خالصانه از این مرزوبوم  پاسداری کرده‌اند.
کد خبر: ۹۴۶۸۲۰۴
|
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزار بسیج از همدان، محمد وطن دوست در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج که با حضور فرماندهان و مربیان پایگاه‌های تابعه حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) ملایر برگزار شد، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان و با تبریک فرا رسیدن این ایام اظهار کرد: امید است در سایه عنایات امام عصر (عج) و تدابیر داهیانه‌ رهبری معظم انقلاب، شاهد فراگیری بیش از پیش پیام الهی و تفکر بسیجی در کشور باشیم.

وی افزود: هفته مبارک بسیج فرصت مغتنمی برای بازخوانی مجاهدت‌ها، ایثارها و مقاومت‌های بسیجیان بصیر و آگاه است که با از خودگذشتگی خالصانه از این مرزوبوم  پاسداری کرده‌اند.

فرمانده حوزه مقاومت امام حسن (ع) ملایر تصریح کرد: خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در مناطق محروم از اولویت‌های بسیج است که باید در برنامه‌های هفته بسیج مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به ضرورت روشنگری و بصیرت‌افزایی بسیجیان عنوان کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری با محوریت جهاد تبیین نیز از جمله برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج است.

در ادامه این جلسه نیز پیرامون رفع شبهات مطالبی توسط اساتید حاضر در جلسه مطرح و بر برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته بسیج تأکید شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار