همایش بصیرتی خواهران بسیجی ناحیه مقداد برگزار شد

همایش بصیرتی ناحیه مقداد به همت حوزه 4 ریحانه النبی با حضور پرشور خواهران بسیجی، مسئولین سرحلقه های صالحین فرماندهان پایگاه های بسیج و فعلان فرهنگی در مسجد جامع رضویه منطقه طلاب برگزار شد.  
کد خبر: ۹۴۶۸۱۲۳
|
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰

به خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی همایش بصیرتی ناحیه مقداد به همت حوزه 4ریحانه النبی با حضور پرشور خواهران بسیجی، مسئولین سرحلقه های صالحین فرماندهان پایگاه های بسیج و فعلان فرهنگی در مسجد جامع رضویه منطقه طلاب برگزار شد.  

 

 سخنران این همایش کارشناس مسائل سیاسی سرکار خانم کرمانی با ارائه مطالبی

 در رابطه با تحلیل و بررسی تحولات اقتصادی و سیاسی کشور و منطقه پرداخت. 

 

وی افزود: ایجاد نارضایتی و اغتشاش گسترده توسط معاندین و دشمنان به بهانه مرگ دختری جوان و فریب عده‌ای جوان ناآگاه که توسط اراذل و اوباش اغفال شده بودند پروژه از قبل تعیین شده ای بود که بعد از مدتی کوتاه با هدف تجزیه و فروپاشی کشور تغییر مسیر داد. و این فتنه توسط سربازان گمنام و بسیجیان جان بر کف به برکت روحیه شهادت طلبی و ایثار و از خودگذشتگی با روشنگری رهبر انقلاب شکست خورده و مردم یکبار دیگر با بصیرت خود نقشه شوم دشمنان را خنثی نمودند.

 

در پایان سخنران جلسه ضمن جمعبندی مطالب و جوابگویی به سوالات، پیشرفت کشور را بر پایه تزکیه و تربیت نیروهای جوان و مستعد در زمینه‌هایی مختلف عنوان و وظیفه متربیان و سرگروهای حلقه‌های صالحین را آمید آفرینی و استعداد یابی در ارتباط با بسیجیان دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار