خبرهای داغ:
رئیس مرکز امورقرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور؛

استان قزوین، آماده برگزاری مسابقات کشوری نغمات قرآنی در چهل و پنجمین دوره از مسابقات قرآن کریم

رئیس مرکز امورقرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، از آمادگی استان قزوین، در برگزاری مسابقات کشوری نغمات قرآنی در چهل و پنجمین دوره از مسابقات قرآن کریم خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۸۰۴۶
|
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، جلسه سازمانی مسابقات کشوری نغمات دینی و قرآنی قرآن کریم با حضور دکتر حمید مجیدی مهر رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین، علی عظیمی رئیس اداره امورقرآنی اوقاف و امورخیریه استان قزوین صبح امروز در مرکز امور قرآنی ستاد مسابقات کشوری برگزار شد.

حمید مجیدی مهر در این جلسه بیان کرد: برنامه های ویژه چهل و پنجمین دوره از مسابقات کشوری قرآن کریم تا این لحظه به خوبی پیش رفته و استان قزوین از برنامه زمانبندی پیش بینی شده، بسیار بهتر و پیش رو می باشد.

وی گفت: به نظر می رسد این دوره یکی از دوره های شاخص مسابقات سراسری خواهد بود. به ویژه این که مسابقات نغمات دینی و قرآنی چندین سال عملا تعطیل بود و در یک جشنواره کلی به صورت تلفیقی برگزار می شد.

رئیس مرکز امورقرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه اظهار کرد: مسابقات نغمات دینی و قرآنی امسال به میزبانی استان قزوین برگزار می شود و قطعا شرایط مناسبی برای حضور و میزبانی از شرکت کنندگان این مسابقات ایجاد خواهد شد و امیدواریم این امر زمینه ای شود تا مسابقات فینال در استان خوزستان نیز با شکوه برگزار شود. 

وی افزود: سخنران اختتامیه مسابقات نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است. 

مجیدی تصریح کرد: در حاشیه برگزاری این مسابقات محافل انس با قرآن نیز از چند روز قبل از مسابقات با حضور قاریان ممتاز بین المللی تا روز اختتامیه برگزار خواهد شد. همچنین مسابقات از طریق شبکه قرآن و معارف و رادیو قرآن به طور کامل منتشر می شود.

گفتنی است؛ چهل و پنجمین مسابقات کشوری قرآن کریم ۱۸ تا ۲۳ آذر ماه سال جاری به طور همزمان در دو بخش خانمها و آقایان به میزبانی استان قزوین برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها