خبرهای داغ:
بسیج اصناف سمنان به مناست هفته بسیج برگزار می کند؛

یادواره شهدای اصناف شهرستان سمنان برگزار می شود

فرمانده بسیج اصناف شهرستان سمنان ضمن گرامیداشت هفته بسیج از جمله مهمترین برنامه های این هفته بسیج اصناف را برگزاری یادواره شهدای منتسب به این قشر در سمنان عنوان کرد.
کد خبر: ۹۴۶۷۹۶۸
|
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷

محمد دیابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: یکی از دستاوردهای مهم و محوری انقلاب اسلامی و آرمان‌های مقدس حضرت امام راحل  جاری شدن فرهنگ ایثار و شهادت  و انگیزه و تفکر بسیجی در متن جامعه است.

فرمانده بسیج اصناف شهرستان سمنان در ادامه خاطرنشان کرد: حاصل توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بسیجی در کشور، اقتدار جمهوری اسلامی است.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جدید گفت: برای اینکه بتوانیم اقتدار و توانمندی خود را در برابر تهدیدات مختلف دشمنان افزایش و توسعه دهیم باید فرهنگ ایثار و شهادت، انگیزه و تفکر بسیجی را بین نسل نوجوان و جوان ترویج دهیم.

دیابی ابراز کرد: برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت هفته بسیج در سطح شهرستان سمنان در بازار و اصناف  برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و بصیرتی با محوریت و در طول هفته بسیج در سطح پایگاه‌ها، اصناف و بازار  اجرا می‌شود.

فرمانده بسیج اصناف شهرستان سمنان گفت: برگزاری یادواره شهدای اصناف، اجرای اردوی جهادی در محله میر محمد خانی خدمت رسانی به مردم در پنج عرصه،تقدیر از کسبه پیشکسوت در بازار، دیدار با خانواده شهدا و فضاسازی در بازار و معابر اصلی بازار از جمله مهمترین برنامه هایی است که از سوی بسیج اصناف سمنان به مناسبت هفته بسیج تهیه و تدارک دیده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار