دشمن امروز در قالب جریان ضدانقلاب و رسانه‌های تابعه آن ظهور دارد

شفیعی گفت: دشمن که امروز در قالب جریان ضدانقلاب و رسانه‌های تابعه آن ظهور دارد، از عملیات روانی، هدفی مهم‌تر و بنیادی‌تر را دنبال می‌کند و آن هم تبدیل عملیات روانی به عملیات میدانی است.
کد خبر: ۹۴۶۷۹۵۷
|
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نشست روشنگری و بصیرت افزایی در راستای جهاد تبیین با حضور جمعی از اعضای هیئت اندیش ورز سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سیستان وبلوچستان در زاهدان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار منوچهر شفیعی، هادی سیاسی سازمان بسیج جامعه پزشکی ضمن اشاره به
اغتشاشات اخیر کشور گفت: دشمن به دنبال موج‌سواری برای استفاده از احساسات جوانان، کشته‌سازی فریب‌خوردگان، روی کار آوردن گروهک‌هایی که دیروز در برابر مردم ایستادند و امروز به عنوان تجزیه‌طلب پشت ملت قرار گرفته است و در مرحله جدید نیز جنگ سفارتخانه‌ها و تجدید تحریم‌ها است، لذا باید همانند شهدا افسر این جبهه باشیم و با جهاد تبیین جلوی دشمن ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه سه دهه تلاش دشمن با همراهی اصحاب رسانه محکوم به شکست شده است،‌ خاطرنشان کرد: امروز نیز نباید اجازه دهیم حقایق تحریف شود با بیان اینکه با جهاد تبیین می‌توان ابهام‌آفرینی‌های موجود در فضای اجتماعی و مجازی را به‌نوعی مورد خدشه قرار داد و با آن مقابله کرد.

هادی سیاسی سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان خاطرنشان کرد: دشمن که امروز در قالب جریان ضدانقلاب و رسانه‌های تابعه آن ظهور دارد، از عملیات روانی، هدفی مهم‌تر و بنیادی‌تر را دنبال می‌کند و آن هم تبدیل عملیات روانی به عملیات میدانی است.

 شفیعی با بیان اینکه تمام این سیاه‌نمایی‌ها، نفرت پراکنی‌ها، یأس آفرینی‌ها، تشویش‌ها و اعتماد زدایی‌هایی که صورت می‌گیرد را نباید تنها یک جنگ روانی برای القای یک سلسله پیام‌ها در ذهن مخاطب دانست، تصریح کرد: بلکه این فرآیندهای روانی مذکور که در لباس عملیات رسانه‌ای متحقق می‌شوند، در عین اینکه خودشان هدف هستند، وسایل و ابزاری برای تحقق یک هدف اصلی‌تر یعنی ایجاد آشوب و برهم زدن نظم اجتماع برای سلطه بر جامعه اسلامی هستند.

این مسئول با بیان اینکه روشنگری تلاش برای مقابله و خنثی کردن توطئه‌های دشمن است؛ دشمن در حال انجام جنگ ترکیبی علیه ما است و همه تلاش خود را در جبهه‌های مختلف به کار می‌گیرد، افزود: در جهاد تبیین راه درست مقابله با دشمن تهاجم ترکیبی و روشنگری همه جانبه علیه دشمن است و انجام این امر هم مستلزم روشنگری و آگاهی نسبت به دستاوردهای انقلاب و اقدامات انجام شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار