خبرهای داغ:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و بنیاد نخبگان استان همدان

همدان- تفاهم نامه همکاری مشترک بین مرکز تحقیقات و فناوری سلامت آمین بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان و بنیاد نخبگان استان همدان منعقد شد.
کد خبر: ۹۴۶۷۴۶۷
|
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در مراسمی با حضور دکتر اعظمی رئیس بنیاد نخبگان، دکتر احمدی مشاور جوان بنیاد، قپانوری مدیرعامل مرکز آمین و جمعی از مدیران تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین مرکز تحقیقات و فناوری سلامت آمین بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان و بنیاد نخبگان استان همدان منعقد شد.

این تفاهم‌نامه‌ با توجه به اهداف مندرج در بیانیه گام دوم انقلاب و نام‌گذاری سال ۱۴۰۱ از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرینی و به‌ منظور استفاده بهینه از منابع علمی، صنعتی و مالی کشور در راستای توسعه فناوری‌های راهبردی و تسریع در رونق علمی و اقتصادی، ضمن ارتقای سطح تولید در راستای پشتیبانی و مانع زدایی میان مرکز تحقیقات و فناوری سلامت آمین و بنیاد نخبگان استان همدان امضا شد.

از اهداف این تفاهم‌نامه استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های طرفین در راستای حمایت از تولید ملی و توسعه فناوری داخلی و تجمیع تقاضاهای فناورانه موجود در بخش ملی و استانی و هم افزایی و تجمیع منابع به منظور ایجاد و توسعه فناوری است.

حمایت از شرکت‌های فناور و دانش محور به منظور توسعه زیست بوم دانش بنیان و نوآوری کشور به صورت سرمایه‌گذاری خطرپذیر توسط طرفین تفاهم‌نامه و با اولویت حل زنجیره مسائل و نیازهای فناورانه حوزه سلامت
و همچنین شناسایی و حمایت از نیروی انسانی مستعد علوم پزشکی بر اساس اسناد بالادستی و مقررات بنیاد ملی نخبگان از جمله سند راهبردی کشور در امور نخبگان نیز از دیگر اهداف این تفاهمنامه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار