در رویداد گنج در قم سردار زهرایی عنوان کرد؛

120 طرح نوآورانه جهادگران قمی در رویداد گنج حمایت و پشتیبانی می شود

120 طرح نوآورانه جهادگران قمی در رویداد گنج حمایت و پشتیبانی می شود
مسئول سازمان بسیج سازندگی: در رویداد گنج استان قم ۱۲۰ گروه جهادی طرح‌های نوآورانه خود را ارائه داده اند که پس از بررسی، از طرح‌های نوآورانه ۱۵ گروه جهاد حمایت و پشتیبانی خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۶۷۳۰۴
|
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار محمد زهرایی با اشاره به اینکه رویداد گنج با هدف شبکه سازی تخصصی گروه‌های جهادی در کنار مجامع گروه ها‌ی جهادی تعریف شده است گفت: رویداد گنج با اولویت اشتغال، اقتصاد مقاومتی و جهاد تبیین و شرایط و نیاز‌های هر استان فعالیت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه رویداد گنج قرار است در کلیه استان‌های کشور با همکاری بنیاد علوی برگزار شود افزود: در استان قم ۱۲۰ گروه جهادی طرح دادند و طرح‌های ۵۸  گروه تایید شده که پس از داوری نهایی ۱۵ طرح نهایی معرفی شده  و سپس طرح‌های این گروه‌های جهادی مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

سردار زهرایی گفت: این طرح‌ها در زمینه‌های فرهنگی، پزشکی، اشتغال، حاشیه نشینی، و آسیب‌های اجتماعی ارائه شده است.

رویداد گنج ویژه فعالان جهادی با هدف جمع‌آوری ایده‌ها و طرح‌های گروه‌های مردمی و جهادی و عملیاتی کردن طرح منتخب در دستور کار بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قرار گرفته است. در مراسم اختتامیه این رویداد که 19 و 20 آبان‌ماه در شهر مقدس قم  در حال برگزار است ، منتخبین گروه‌های جهادی از طرح‌های خود دفاع می کنند

ارسال نظرات
آخرین اخبار