خبرهای داغ:

گشت محله محور در جهت حمایت از حقوق مردم است

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) گفت: گشت بسیجی محله محور در راه حمایت از حقوق مردم و برای کمک به امنیت جامعه انجام می شود.
کد خبر: ۹۴۶۷۲۳۳
|
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ گشت محله محور رضویون به همت پایگاه های مقاومت بسیج به صورت منظم و در جهت برقراری امنیت در شهر و روستاها به همت با مشارکت بسیجیان پایگاه های شهری و روستایی در شهرستان سرخه برگزار می شود.

اکبر رهایی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در خصوص اهمیت گشت های محله محور در گفتگو با خبرنگار ما از سرخه اظهار کرد: گشت‌های محله‌محور رضویون با همکاری نیروهای بسیجی در راستای پیشگیری از وقوع مشکلات در محله های روستا برگزار می شود.

او افزود: بسیجیان در محل پایگاه مقاومت در طی ساعاتی از شبانه روز از ساعت مشخصی از شهر تا نزدیک صبح دم، نسبت به گشت و دفاع از محله‌های روستا اقدام می کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) در ادامه اضافه کرد: در این دوره نیز با یاری بسیجیان روستای عبدالله آباد گشت محله محور در سطح روستا از ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۳ انجام شد.

رهایی با بیان اینکه گشت بسیجی محله محور در راه حمایت از حقوق مردم و برای کمک به امنیت جامعه انجام می شود، گفت: با لطف خداوند بسیجیان در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نبوده و همراه ما هستند.

او عنوان کرد: در راستای دیدار سلیمانی ها با خانواده های روستایی و رسیدگی به مشکلات آن ها در این دوره با همسر مرحوم علی اصغر رهایی دیدار و با اهدای هدیه ای از او تجلیل و قدردانی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار