خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین؛

انقلاب اسلامی چالش جدی گفتمان غرب

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین انقلاب اسلامی را چالش جدید گفتمان غرب در دنیا مطرح کرد که هژمونی جهان سلطه را به پایین ترین سطح ممکن کشیده است.
کد خبر: ۹۴۶۶۹۹۵
|
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفت و گو با خبرنگار نگار بسیج پیرامون استکبار ستیزی گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام و مستضعفان نظم نوینی را در جهان پایه گذاری کرد به قدرت های شرق و غرب در برابر آن با چالش جدی مواجه شدند امروز جنگ بین تئوری انقلاب و پیروان نظریه های لیبرال دموکراسی غرب است که به عنوان یک چالش برای هویت بشری مطرح شده و با تسخیر لانه جاسوسی جمهوری اسلامی ایران مرحله دوم انقلاب خود را پشت سرگذاشت. 

وی گفت:انقلاب اسلامی هژمونی آمریکا در دنیا را با چالش جدی مواجه کرد بعد از ۴۰ سال حضور جمعیت فراوان مردم در هم صدایی و همنوایی با انقلاب اسلامی به خوبی عمل کردند حقانیت انقلاب و مسیر انتخابی ملت را فریاد زدند.

معبودی تاکید کرد: در اغتشاشات اخیر با جنگ ترکیبی ساز و کارهای رسانه ای و تبلیغات قوی بستر های مجازی و شبکه های اجتماعی، عوامل داخلی و خارجی پای کار آمدند تا سناریو تحریک اعتراض و اغتشاش را در نهایت با تقابل مردم پیگیری کند. اما با هوشیاری مردم و رهبر انقلاب بازی در زمین دشمن انجام نگردید و با شکست مفتضحانه عبری عربی و غربی همراه شد.

وی در پایان تاکید کرد: با افزایش نفوذ و قدرت جمهوری اسلامی ایران در مسیر پیش رو چالش های جدی با جهانخواران و قدرت های پوشالی غرب خواهیم داشت و در دشمنی با ملت ایران همواره خوی استکباری خویش را نشان دادند با بستر مناسب در داخل کشور می توانیم در حوزه های اقتصاد سیاست فرهنگ و آموزش و پرورش پیش قدم باشیم و آسیب هایی را که به خاطر عناصر نفوذی بر کشور وارد شده است مرتفع سازیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار