قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی:

دشمن از پیشرفت‌های ملت ایران در رنج و عذاب است

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما در جهاد تبیین می‌خواهیم پیشرفت‌های انقلاب را روایت کنیم چرا که دشمن از این پیشرفت‌ها در رنج و عذاب است و این شکوه و عظمت را نمی‌تواند تحمل کند.
کد خبر: ۹۴۶۶۶۶۱
|
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در سوگواره شعر شهیدان حرم که به همت کانون های شاعران و مداحان، شورای هیئات مذهبی و سازمان بسیج مداحان سپاه استان قم در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: در فتنه‌ها، هوس‌رانی‌ها غلیان پیدا می‌کند. آنچه که امروز در این سرزمین نورانی و سرزمین شهدا شاهد هستیم چیزی جز این نیست. وظیفه ما به عنوان کسانی که سر در حقیقت داریم، تبیین است.

وی با اشاره به قدرت تاثیرگذاری زبان شعر و مدح، بیان داشت: ما قدردان عزیزانی هستیم که عمر و فکرشان در این مسیر نورانی و هنر توحیدی سپری شده و استدعا داریم به زبان تبیین بسرایید.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی حادثه تروریستی در حرم حضرت احمد ابن موسی(ع) را فاجعه‌بار دانست و با تمجید از واکنش شاعران آئینی در مورد این حادثه، اظهار کرد: شاعران جان سوخته و دلسوخته سرزمین ما در مورد حادثه تروریستی شاهچراغ چه خوب سرودند و امیدواریم با همان زبان و صراحت تبیین کنند.

حریزاوی افزود: بر اساس مفاد ذکر شریف «لا اله الا الله» هر آنچه که ما می‌گوییم، در واقع یا چیزی را سلب می‌کنیم و یا ایجاب می‌کنیم. هدف ما در جهاد تبیین، سلب سیطره غرب و غرب‌زدگی از مردم و جامعه است، چون آنچه که در عصر حاضر بر سر انسان می‌آید حاصل سیطره غرب و غرب‌زدگی است.

وی گفت: هدف ما در بحث ایجابی، تبیین مبانی اندیشه ناب اسلام که در انقلاب اسلامی تجلی پیدا کرده و روایت پیشرفت انقلاب اسلامی است.

حریزاوی افزود: دشمن از پیشرفت‌های ملت ایران در رنج و عذاب است و این شکوه و عظمت را نمی‌تواند تحمل کند که اهل شعر و ادب می‌توانند این پیشرفت چه در عرصه داخلی و چه در سطح جهان را برای جامعه با زبان شعر معنا کنند.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های بین المللی پیشرفت‌هایی داشته است که باید جهاد تبیین به این عرصه و به اثبات و ایجاب میانی سترگ انقلاب اسلامی بپردازد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات