رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی مشکات ولایت کرج:

نخستین رویداد استارتاپی قرآنی به میزبانی استان البرز برگزار می شود

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی مشکات ولایت کرج از برگزاری نخستین رویداد استارتاپی قرآنی طراحی نمادهای ایرانی اسلامی ویژه نخستین بوستان قرآنی شهر کرج در روز پنج شنبه 19 آبان ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۶۴۷۰
|
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، راحله صالحی، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی مشکات ولایت کرج امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار شد، از برگزاری نخستین رویداد استارتاپی قرآنی طراحی نمادهای ایرانی اسلامی ویژه نخستین بوستان قرآنی شهر کرج در روز پنج شنبه 19 آبان ماه، به همت این دانشگاه و به درخواست سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهر کرج خبر داد.

نخستین رویداد استارتاپی قرآنی به میزبانی استان البرز برگزار می شود

وی با بیان اینکه مرکز مشکات ولایت، یک دانشگاه قرآنی فرهنگی است، با اشاره به رسالت های اجتماعی و پژوهشی این مجموعه عنوان کرد: رویداد استارتاپی مذکور، در محورهای «طراحی نمادهای اسلامی پویا و ایستا ویژه زمین های بازی کودک و بزرگسال»، «طراحی نمادهای اسلامی پویا و ایستا ویژه آلاچیق ها و مبلمان بوستان»، «طراحی نمادهای اسلامی ویژه آبنماها و فضای سبز» و «طراحی اپلیکیشن های اکران الحان و اصوات قرآنی ویژه بوستان قرآنی کرج» برگزار می شود.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی مشکات ولایت کرج با اشاره به اینکه در این رویداد از سایر ایده های خلاقانه در خصوص طراحی نمادهای ایرانی اسلامی در بوستان قرآنی استقبال می شود، هدف از برگزاری این رویداد را فرهنگسازی و کارآفرینی و اشتغالزایی دانست و خاطرنشان کرد: تا به امروز حدود 50 نفر صاحب ایده برای شرکت در این رویداد استارتاپی ثبت نام کرده اند که از این تعداد، حدود 10 ایده به مرحله نهایی راه پیدا می کنند و در نهایت سه ایده برتر مشخص می شود.

صالحی با اشاره به اهدای جوایز نفیس به ایده های برتر گفت: سازمان های متعددی از جمله تبلیغات اسلامی، مرکز پژوهش های مرکز تربیت مربی فنی و حرفه ای، ستاد نماز جمعه، شورای انقلاب فرهنگی و سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج حامیان این رویداد هستند. علاقه مندان از اقصی نقاط کشور، می توانند تا روز سه شنبه ایده های خلاقانه خود را در محورهای رویداد استارتاپی مذکور در سامانه مربوطه ثبت و در این رویداد بزرگ قرآنی شرکت کنند. ایده های برتر در مراکز نوآوری پیگیری و تجاری سازی خواهند شد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار