خبرهای داغ:

جنگ شناختی دشمنان ریشه در فرهنگ دارد

شاهرود_ دبیر ستاد فریضتین شهرستان شاهرود با تاکید بر توجه به فرهنگ در جامعه، گفت: جنگ امروز ما جنگ فرهنگی است و جنگ شناختی ریشه در فرهنگ دارد.
کد خبر: ۹۴۶۶۳۱۰
|
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸

جنگ شناختی دشمنان ریشه در فرهنگ داردبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در نشست ستاد فریضتین و شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با بیان اینکه چابک سازی و انعطاف بسیار در جامعه و مدیران لازم و ضروری است، اظهار کرد: هر نهادی اگر کار خود را در جامعه درست انجام دهند نیاز به برگزاری جلسات نیست.
او با تاکید بر ایجاد اتاق فکر و هیئت اندیشه ورز در کنار شورای فرهنگ عمومی و ستاد فریضتین، به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و افزود: ۹۰ درصد اغتشاش گران مجرد و بیش از ۵۰ درصد آن‌ها فرزند طلاق و به اعتیاد دچار بوده و هفتاد درصد آن‌ها زیر ۲۰ سال سن و تک فرزند بودند
دبیر ستاد فریضتین شهرستان شاهرود با تاکید بر توجه به فرهنگ در جامعه، گفت: جنگ امروز ما جنگ فرهنگی است و جنگ شناختی ریشه در فرهنگ دارد.
حجت‌الاسلام رضی پارسا منش دادستان شاهرود نیز در این نشست بر توجه به فساد اداری و توجه به تاکید کرد و بر تشکیل کارگروه حقوق شهروندی در شورای فرهنگ عمومی تصریح کرد.
مطهری نسب ریاست دادگستری شهرستان شاهرود نیز از نبرد‌های نظامی و انتظامی و بسیج در برقراری نظم و امنیت در جامعه تقدیر و دستمریزاد گفت و از تدبیر به موقع چنان تشکر کرد.
در این نشست به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی از دانش آموز نخبه قرآنی آقای ساغری و از کتابدار نمونه و بازنشسته اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان از طرف شورای فرهنگ عمومی شهرستان تقدیر به عمل آمد.
در پایان به مناسبت روز فرهنگ عمومی از اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها