خبرهای داغ:

از برگزاری مراسم وفات حضرت معصومه (س) تا گشت محله محور در سرخه

به مناسبت وفات حضرت معصومه (س) مراسم عزاداری و گشت محله محور در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۶۲۴۰
|
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با روز دانش آموز گشت محله محور رضویون به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) از ساعت ۲۲:۳۰ الی ۲:۳۰ بامداد به همت بسیجیان پایگاه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در خصوص اهمیت گشت های محله محور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بسیج گسترده ‌ترین نهاد اجتماعی در سطح کشور است که به صورت گسترده در بسترهای مختلف جامعه در همه عرصه‌ها ورود پیدا می‌کند.

او افزود: با گشت بسیجی محله محور، احساس امنیت و رضایت مندی مردم را نسبت به نظام افزایش و کمک به عمق بخشی نظام در ماموریت نرم انجام می‌شود.

فرمانده پایگاه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) در ادامه اضافه کرد: همچنین مراسم عزاداری وفات حضرت معصومه (س) و یادبود شهدای حادثه حرم شاهچراغ (ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن عربی با نوای امیرحسین لتیباری در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

جلال بیان داشت: این مراسم با مشارکت خواهران و برادران بسیجی در مسجد برگزار و با تقدیر از بچه های مسجد «طرح چهل چراغ» با همکاری اداره ارشاد شهرستان همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها