خطیب جمعه فرادنبه ؛

ملت ما در استکبار ستیزی همواره در صف نخست است

حجت الاسلام علوی گفت:حضور مردم نشان داد که ملت ما در استکبار ستیزی همواره در صف نخست است و آمریکایی ها نشان دادند که در این اغتشاشات اخیر دست داشته و تلاش دارند تا با ملت ایران اسلامی به مبارزه برخیزند.
کد خبر: ۹۴۶۵۹۹۱
|
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛حجت الاسلام سید حسین علوی در خطبه های نماز جمعه این هفته ی فرادنبه با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: حضور مردم نشان داد که ملت ما در استکبار ستیزی همواره در صف نخست است و همچنین تاکید کرد: آمریکایی ها نشان دادند که در این اغتشاشات اخیر دست داشته و تلاش دارند تا با ملت ایران اسلامی به مبارزه برخیزند..

وی افزود: دانش آموزان عزیز باید بدانند جنگ امروز، جنگ اراده هاست  دشمن سعی کرد جمهوری اسلامی ایران را از صحنه خارج کند؛ اما خود از عراق و افغانستان و اقیانوس هند با خفت خارج شد.

خطیب جمعه فرادنبه، قارون –هامان و فرعون را سه نماد و عامل خوی استکباری –ظلم و ستم در جامعه انسانی دانست و افزود: این ملت این صحنه‌های سخت را پشت سر گذاشت و آبدیده شد و تا هر وقتی این اغتشاشات طول بکشد جز ذلت و خواری برای دشمنان ایران چیزی باقی نخواهد ماند.

شهر فرادنبه از توابع شهرستان بروجن در فاصله ی 50 کیلومتری از مرکز استان واقع شده است ./

ارسال نظرات
آخرین اخبار