فرماندار فراهان در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

۱۳ آبان سمبل شجاعت و ایستادگی/قشر نوجوان و جوان با بصیرت دشمن را ناکام خواهد گذاشت

ابوالقاسم آقازیارتی گفت: قشر نوجوان و جوان ما با درس گرفتن و عبرت گرفتن از تاریخ، از جمله حوادث ۱۳ آبان با شناخت مسائل و بصیرت مثال زدنی قطعا دشمن را در رسیدن به اهداف پلیدش ناکام خواهند گذاشت.
کد خبر: ۹۴۶۵۶۳۲
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان ‌مرکزی از فراهان؛ ابوالقاسم آقازیارتی فرماندار شهرستان فراهان در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج با اشاره به فرا رسیدن گرامیداشت روز ۱۳ آبان گفت: مهم ترین و بهترین معنا و مفهوم حوادث ۱۳ آبان مقابله استکبار یعنی آمریکا با بیداری اسلامی و نهضت اسلامی است.


وی در ادامه افزود: آبان ماه در طول تاریخ انقلاب اتفاقات و حوادثی داشته است که هر کدام آنها حاوی مطالب مهم و اینکه در سرنوشت نهضت اسلامی تاثیر گذار بوده است.


آقازیارتی تصریح کرد: تبعید حضرت امام و اعتراض به قانون کاپیتولاسیون سال ۴۳، کشتار دانش آموزان سال ۵۷،تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان سال ۵۸ که بحق انقلاب دوم نام گرفت.


فرماندار فراهان‌گفت: همه روز ها در طول سال یکسان است اما رخداد مناسبت های تاریخی در یک روز به جهت محتوا و اهمیت آن روز را برجسته و یا به تعبیری یوم الله می کند مثل ۱۳ آبان که می شود نماد و سمبل بصیرت، مقاومت، شجاعت و ایستادگی.


آقازیارتی بیان کرد: این مکتب، این انقلاب و این نظام به رهبری حضرت امام (ره) و با تاسی از مکتب امام حسین (ع) و عاشورا شکل گرفته؛ فلذا اقدام دانش آموزان و دانشجویان ما در آن مقطع از تاریخ انقلاب نشان دهنده آن است که آنها ادامه دهنده عاشورا و کربلا بودند.


فرماندار فراهان‌گفت: با توجه به اتفاقات و حوادث اخیر در برخی از شهر در کشور عزیز ایران که توسط دشمنان این کشور طراحی و هدایت می شود و دست استکبار بوضوح مشخص است؛ حتما قشر نوجوان و جوان ما با درس گرفتن و عبرت گرفتن از تاریخ، از جمله حوادث ۱۳ آبان با شناخت مسائل و بصیرت مثال زدنی قطعا دشمن را در رسیدن به اهداف پلیدش ناکام خواهند گذاشت.


وی در ادامه تصریح کرد: نظام سازی توسط امت مسلمان ایران و اقشار مختلف شکل گرفت و انقلاب به پیروزی رسید که کار بسیار عظیم و مهمی بود.

آقازیارتی بیان کرد: امروز نگهداری این انقلاب و نظام حتما سخت تر و مشکل تر خواهد بود دشمنانی که برای ایجاد انقلاب دشمنی کردند الان با توان بیشتر و برنامه ریزی های متنوع بدنبال از بین بردن انقلاب هستند.


فرماندار فراهان گفت: اتفاق دردناک و شهادت تعدادی بی گناه از جمله اطفال و دانش آموزان در حادثه تروریستی شاهچراغ با چراغ سبز برخی از افراد نادان و بی بصیرت؛ بیانگر کینه و عدوات دشمنان ما با این نظام می باشد.


آقازیارتی خاطرنشان کرد: در راستای پیروزی ها و موفقیت ها بدست آمده در طول این سال های بعد از انقلاب موضوع جهاد تبیین ،حفظ جوانان، پاسخ به شبهات آنان، حفظ محیط فرهنگی لازم و ضروری است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار