خبرهای داغ:

دشمنان در صدد اجرای پروژه سوریه سازی در ایران بودند / هرچه به زمان ظهور نزدیک تر شویم فتنه ها سخت تر می شوند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان در جمع پایوران سپاه ناحیه دامغان گفت: دشمنان با استفاده از جنگ ترکیبی تمام توان خود را به صحنه آوردند و بدنبال اجرای پروژه سوریه سازی در ایران بودند.
کد خبر: ۹۴۶۵۶۲۴
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در نشست بصیرتی در جمع پایوران سپاه ناحیه دامغان گفت: هنوز بعضی از افراد وجود دشمن را در قضایای اخیر باور ندارند ، در صورتی که دشمن در تلاش است تا طرح سوریه سازی را در ایران اجرا کند و نظام سلطه با استفاده از جنگ ترکیبی همه قوای خود را به صحنه آورد تا حرکت پیشرونده این نظام و انقلاب را متوقف کند اما دست یاری خداوند متعال پشت سر این مردم ، نظام و انقلاب است.
حجت الاسلام دیباجی با اشاره به وقایع اخیر کشور به تحلیل عوامل پشت پرده در بروز اغتشاشات و نا آرامی های اخیر پرداخت و خاطر نشان کرد: سه دسته از افراد در اغتشاشات اخیر حضور داشتند، دسته اول گروهک ها و معاندین بودند مانند منافقین، کوموله، پژاک و سایر گروهک های تروریستی که به عنوان دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با ترور و ایجاد نا امنی به دنبال آسیب رساندن به جان و اموال مردم بودند .
وی افزود : دسته دوم از اغتشاش گران ، اراذل و اوباش داخلی بودند که با پول اجیر شدند و با ایجاد شرارت و آشوب به افراد و اموال عمومی صدمه رسانده و در بیشتر موارد بسیاری از این افراد دارای اعتیاد و سوابق کیفری در محاکم قضایی بودند .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان دسته سوم را فریب خوردگان داخلی عنوان کرد و گفت: تاثیر مخرب اخبار دروغ و القای شبهات توسط امپراتوری رسانه ای نظام سلطه موجب شد تا برخی از افراد نا آگاه اغوا و در باتلاق رسانه ای شبکه های معاند و فضای مجازی گرفتار شوند.
حجت الاسلام حسینی دیباجی با تاکید بر اهمیت بصیرت و ضرورت جهاد تبیین گفت: مقام معظم رهبری برای مقابله با جنگ همه جانبه دشمن از جهاد تبیین نام بردند و امروز تکلیف ما این است تا با تبیین درست مسائل ، ناآگاهان را از گمراهی نجات داده و اطلاعات درست و واقعیات را در اختیار جامعه و افکار عمومی قرار بدهیم.
وی در پایان تصریح کرد : پیروی از ولایت فقیه به عنوان یک اصل همیشه در راس امور پاسداران است و هرچه به زمان ظهور امام زمان (عج) نزدیک تر شویم فتنه ها نیز بیشتر و سخت تر می شود و در پس این فتنه ها مردم و جامعه غربال می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار