به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی؛

شبهات دانش‌آموزان در مدارس پردیسان قم پاسخ داده می‌شود

نشست هم‌اندیشی مسئولان ناحیه امام حسن مجتبی(ع) با مدیران مدارس منطقه پردیسان با تاکید بر لزوم برگزاری نشست‌های جهاد تبیین به‌منظور پاسخگویی به شبهات دانش‌آموزان در مورد اتفافات اخیر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۵۶۰۵
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نشست هم‌اندیشی مسئولان ناحیه امام حسن مجتبی(ع) با مدیران مدارس منطقه پردیسان برگزار شد.

سرهنگ جعفری فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در این نشست به معرفی ظرفیت‌های پایگاه‌های تخصصی این ناحیه در راستای خدمت‌رسانی به آحاد جامعه پرداخت.

حجت‌الاسلام ماهری از اساتید سیاسی، در این جلسه به تشریح وقایع اخیر و نحوه مواجهه صحیح با شبهات دانش آموزان پرداخت و به سوالات مدیران مدارس در این زمینه پاسخ داد.

شبهات دانش‌آموزان در مدارس پردیسان قم پاسخ داده می‌شود

سرگرد روح‌الله امین جراحی مسئول بسیج دانش آموزی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) از برگزاری جلسات جهاد تببین و پاسخ به شبهات دانش آموزان با هماهنگی و همکاری مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۴ خبر داد و افزود: همانطور که روزی در شرایط حمله هوایی دشمن، برای کاهش آسیب پذیری مردم، آنان را به پناهگاه هدایت می کردیم، امروز نیز که در جنگ ترکیبی، دشمن نوجوانان و جوانان ما را هدف قرار داده است باید آنان را به پناهگاه‌های امن فرهنگی هدایت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار