بیانیه سازمان بسیج سازندگی کشور به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان؛

یوم‌الله ۱۳ آبان، از شکوهمندترین روز‌های تاریخ انقلاب اسلامی است/ تجلی ۱۳ آبان، با رویش جوانه‌های ایمان، فتوت، دشمن ستیزی

بی شک یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از شکوهمندترین روز‌های تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرینی است که با رویش جوانه‌های ایمان، فتوت، دشمن ستیزی، تجلی پیدا کرد و این روز نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است.
کد خبر: ۹۴۶۵۴۲۳
|
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳

بیانیه سازمان بسیج سازندگی کشور به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سازمان بسیج سازندگی کشور به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان بیانیه صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلَّذِینَ ءَامَنُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ اللَّهِ وَ الَّذِینَ کَفَرُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُواْ أَوْلِیَاء الشَّیْطَانِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا»

«کسانی که ایمان دارند، در راه خدا پیکار می کنند و آنها که کافرند، در راه طاغوت؛ پس شما با یاران شیطان پیکار کنید؛ زیرا نقشه شیطان، ضعیف است. (نساء-۷۶)

بار ديگر صفحات قطور دفتر تاريخ افتخارات و صحيفه خاطرات ملت مبارز و هميشه در صحنه ايران اسلامی ورق خورد و از لا به‌ لای صفحات نورانی مبارزات استقلال طلبانه و آزادی بخش ملت بيدار ايران اسلامی و در ميان سطور نگاشته شده با قطرات خون پاك شهدای گرانقدر انقلاب اسلامي، ۱۳آبانی ديگر از راه رسيد.

بی شک یوم‌الله ۱۳آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از شکوهمندترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرینی است که با رویش جوانه‌های ایمان، فتوت، دشمن ستیزی، تجلی پیدا کرد و این روز نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است.

تسخیر جاسوس خانه آمریکا در سال ۵۸ به دست دانشجویان پیرو خط امام، اقدامی شجاعانه و روشنگر در برابر دشمن کینه توز انقلاب اسلامی مردم ایران بود. دشمنی که در کلام استوار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، منشأ استبداد پهلوی و نیز وابستگی کشور، چپاول گر بین المللی، دشمن اسلام و خواهان نابودی حیثیت ملی و ذخایر مملکت، بیان شده است.

اگر روزی، نزدیکترین مرکز توطئه گری ایالات متحده بر ضد جمهوری اسلامی ایران، لانه جاسوسی اش به حساب می‌آمد؛ اما امروز رسانه‌های وابسته به نظام سلطه سعی در نفوذ و تسخیر خانه به خانه ایرانیان را دارند.  

آنچه که بسیار ضروری است یکپارچگی در برابر دشمن، برملا کردن هویت و خوی جهان خوارگی آمریکا به خصوص برای دانش‌آموزان و دانشجویان و بهره گیری از همه امکانات برای اشاعه کلمه حق و آگاهی هرچه بیشتر آزادگان جهان می‌باشد.

جهادگران و خادمان ملت در سازمان بسیج سازندگی ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، بار دیگر بر اعجاز توان و نیروی ایمان و ابتکار داخلی در برابر تحریم، تحریف و تهدیدات خارجی شیطان بزرگ تاکید کرده و همگام با ملت رشید ایران اسلامی از هیچ تلاشی برای موفقیت کشور در عرصه‌های مختلف و خدمتگذاری و محرومیت زدایی فروگذار نخواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار