فرمانده سپاه لردگان در گفتگو با بسیج:

هیبت پوشالی آمریکا در 13 آبان 57 فروریخت

فرمانده سپاه ناحیه لردگان به مناسبت 13 آبان گفت: در 13 آبان 57 هیبت پوشالی آمریکا توسط دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام(ره) فرو ریخت.
کد خبر: ۹۴۶۵۳۵۶
|
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴

هیبت پوشالی آمریکا در 13 آبان 57 فروریخت

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده  سپاه ناحیه لردگان در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا روز خواری و فروپاشی هیبت پوشالی آمریکا بود و برای اولین بار بود که ایالات متحده بدین گونه تحقیر شد.

سرهنگ پاسدار عباس رحیمی اظهار داشت: 13 آبان ماه همواره به عنوان نقطه عطفی در تاریخ پر از افتخار انقلاب شکوهمند اسلامی باقی خواهد ماند و هرساله در  این روز بزرگ ملت شریف ایران با انجام راهپیمایی های باشکوه این روز را گرامی می دارند و با دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام(رحمت الله علیه) تجدید میثاق می کنند.

وی با اشاره به دشمنی های استکبار و ایادی آنان با ملت بزرگ ایران، گفت: هیچ‌گاه از دشمن انتظار نیست که دست از دشمنی بردارد، به هر حال کار دشمن، دشمنی است؛ اما نیروهای انقلاب باید بدانند که در هر برهه‌ای از زمان دشمن با یک روش به مصاف انقلاب اسلامی می‌آید که  توجه به این امر می‌طلبد همه دلسوزان انقلاب زمان شناسی و دشمن شناسی را به عنوان موتور محرکه فکری خود سرلوحه کار قرار دهند.

رحیمی ابراز داشت: خداوند در قرآن کریم وعده داده است از کسانی که ایمان آورده‌اند دفاع می‌کند و در حقیقت انقلاب اسلامی که برای احیای اسلام ناب محمدی تشکیل شده است به طور قطع حمایت الهی را دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان با اشاره به حوادث  و وقایع اخیر کشور و تلاش دشمنان برای ایجاد نا امنی و اغتشاش در کشور از مردم شریف ایران و به خصوص شهرستان لردگان خواست در راهپیمایی با شکوه 13 آبان بار دیگر مشت محکمی به بدخواهان نظام اسلامی ایران بزنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار