رزمایش جهادگران فاطمی۲ در سراسر کشور برگزار می شود

رییس سازمان بسیج سازندگی از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۵۱۷۹
|
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سردار محمد زهرایی ۹ آبان ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که سالن جلسات خانه مطبوعات استان برگزار شد، به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: گروه های جهادی اصناف، پزشکی، مهندسین عمران، برپایی میز خدمت در مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج، کارمندان، مهندسین کشاورزی پای کار خواهند بود.

وی گفت: در قالب این رزمایش توزیع بسته معیشتی، اهدای جهیزیه،کارهای عمرانی مثل آب شرب روستایی، کانال کشی قنات، توسعه مسکن محرومین، احیای صنایع خرد و کوچک انجام خواهد شد.

سردار زهرایی خاطرنشان کرد: در ۱۲ عرصه خدمت رسانی در یک هزار نقطه با حضور ۱۴ هزار گروه جهادی و ۱۵۰ هزار جهادگر فعالیت خواهد شد.

وی به انعقادتفاهم نامه با دولت سیزدهم با عنوان " طرح محرومیت زدایی مردم پایه" در بیش از ۱۰ هزار و ۲۸۳ روستا اشاره کرد و گفت: در این مناطق محرومیت زدایی انجام می دهیم، در ۳۲۵ محله روستایی که دارای بافت فرسوده و آسیب پذیر است، فعالیت می کنیم.

رئیس جهاد سازندگی کشور تصریح کرد: در کشور ۴۲ هزار گروه جهادی وجود دارد، شورای جهادی شهرستان و مجمع جهادی استان نیز به انتخاب جهادگران تشکیل می شود.

سردار زهرایی اضافه کرد: اکنون در ۳۲ استان مجمع جهادی و کارگروه های ۱۲ گانه تخصصی هم شکل گرفته است.

وی ادامه داد: طی ۵ سال، یک هزار قرارگاه عملیاتی جهادی به صورت محلی و منطقه ای و پهنه ای ایجاد می شود که کار مردمی انجام می دهند که تاکنون ۱۶۵ مورد به سرانجام رسیده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار