دیدار جمعی از دانش آموزان بسیجی با امام جمعه اردکان

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و در آستانه یوم الله سیزده آبان، جمعی از فرماندهان واحد‌های مقاومت بسیج دانش آموزی و بسیجیان فعال با حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۶۵۱۴۸
|
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و در آستانه یوم الله سیزده آبان، جمعی از فرماندهان واحد‌های مقاومت بسیج دانش آموزی و بسیجیان فعال با حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان دیدار کردند.
 امام جمعه اردکان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی، گفت: استکبار ستیزی از باور‌های دینی، لازمه مسلمانی و دستور قاطع خداوند در قرآن است.

 وی اظهار داشت: معنای استکبار ستیزی درافتادن با همه کشور‌های غیر مسلمان و ایجاد جنگ و درگیری نیست، معنایش قهر و قطع رابطه کردن با همه دنیا نیست.
 حجت الاسلام شاکر تصریح کرد: امروز گاهی برای انحراف ذهن جوانان استکبار ستیزی را اینگونه معنا می‌کنند تا آن‌ها را به نظام بدبین سازند.
 وی با گرامیداشت یوم الله سیزده آبان، افزود: معنای استکبار ستیزی جلوگیری از سیطره و سلطه بیگانگان و کفار و مشرکان است که در سوره نساء به آن تصریح شده و به قاعده نفی سبیل مشهور است.
 گفتنی است در این دیدار که مدیر آموزش و پرورش شهرستان، جانشین ناحیه مقاومت بسیج و فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی اردکان نیز حضور داشتند، دانش آموزان به بیان سؤالات و دیدگاه‌های خود در زمینه‌های مختلف پرداختند.
 در پایان از فرماندهان واحد‌های مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان اردکان تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار