خط ولایت را هرگز گم نخواهیم‌ کرد+تصاویر

خط ولایت را هرگز گم نخواهیم‌ کرد+تصاویر
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در همه عرصه های خدمت کنار دولت هستیم ولی خط ولایت را هرگز گم نخواهیم کرد.
کد خبر: ۹۴۶۵۰۶۷
|
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمد زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی در همایش توانمندسازی جهادگران که در سالن آمفی تئاتر کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد، بر لزوم آگاه بودن گروه های جهادی از همه ظرفیت های موجود تاکید کرد و گفت: عرصه برای خدمت بسیار زیاد و متنوع است.

وی گفت: ما نمی خواهیم پرچم بسیج و سپاه را برافراشته کنیم، بلکه درصدد هستیم ذیل پرچم نظام خدمت کنیم.

سردار زهرایی به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: چنانچه فضای خدمت در کشور شکل گرفته باشد، می تواند در کنترل وضعیت نقش زیادی را ایفا کرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی به اتفاقات و اغتشاشات اخیر در کشور و چند نقطه از استان اشاره کرد و افزود: متاسفانه آذربایجان غربی هم دچار این موضوع شد.

وی وجود دو جبهه حق و باطل را در طول تاریخ دیرپا دانست و گفت: ما اکنون درباره نهضت حسینی آسوده اظهارنظر می کنیم، چون در طول زمان همه ابعاد و زوایای موضوع روشن شده و یک تصویر تمام شده را مشاهده می کنیم پس راحت تشخیص می دهیم کدام حق است.

سردار زهرایی اضافه کرد: جای سوال وجود دارد که آمریکا تا کنون به کدام کشور منفعت رسانده و امنیت آن را برقرار کرده و اقتصاد را رشد داده است.

وی ادامه داد: اکنون عرصه برای تقابل حق و باطل است و نبرد بین حجاب و بی حجاب نیست، با مطرح کردن این موضوع به دنبال تقلیل اهمیت این نبرد هستند.

وی گفت: اسلام با قاعده ولایت و مردم تاسیس شده و اصول آن با شریعت و توسط اهل بیت (ع) بیان شده که حجاب یکی از آن موارد است، دشمن به همه این اصول اسلامی اعم از حجاب، اربعین حسینی و ... حمله کند.
وی گفت: در عرصه هایی که دولت فعالیت می کند اگر به انقلاب کمک کند، ما نیز همراه دولت خواهیم بود ولی خط ولایت فقیه را هرگز گم نخواهیم کرد.

روشنگری مهم ترین عرصه برای خدمت است

وی اظهار کرد: من و شما مسئولیت سنگینی داریم، حاج قاسم دو ماه قبل از شهادت سخنرانی کرد و در آنجا به این مبحث که "کار خودمان را درست انجام دهیم" تاکید کردند.

وی گفت: انقلاب اسلامی آنقدر غنی است که نیازی به حمایت من و شما ندارد، بلکه باید ما تلاش کنیم، نقش خودمان را به درستی ایفا کنیم و در مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور روشنگری در جامعه را مهم ترین عرصه عنوان کرد و گفت: مردم دوستدار صداقت و شفافیت هستند، پس خدمات را صادقانه بدون اغراق انعکاس دهیم، چون در غیر این صورت انقلاب مظلوم واقع می شود.

وی افزود: هم اکنون در گام دوم انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم، همان طور که می دانید چه در حوزه محرومیت زدایی چه در حوزه جهادی و ... تصمیم ها باید عالمانه باشد، براساس آزمون و خطا نباشد.
سردار زهرایی بر لزوم اولویت قرار دادن چالش ها و دغدغه های اقتصادی تاکید کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی مهم ترین راه برای برون رفت از بحران اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: مهم ترین ویژگی هر بسیجی را خدمت به مردم می دانیم، ممکن است کسی کارت عضویت بسیج نداشته باشد ولی در کنار آحاد جامعه قرار گیرد.

زهرایی بسیج سازندگی را ویترین خدمت به مردم دانست و گفت: این موضوع را باید در عمل و در میدان شاهد باشند و با صرف شعار کاری از پیش نمی رود.

وی راه اندازی گروه های جهادی، شورای جهادی، صندوق های قرض الحسنه، تشکیل تعاونی ها و ... را مورد اشاره قرار داد و گفت: همه این ها را مردم برای مردم انجام می دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار