دانش آموزان آینده سازان مملکت و ادامه دهندگان آرمان های انقلاب هستند

حق پرست گفت: دانش آموزان آینده سازان مملکت و ادامه دهندگان آرمان های انقلاب هستند و قطعاً دشمنان اسلام امروزه از پیشرفت و ترقی آنان در کسب علم و دانش هراس دارد.
کد خبر: ۹۴۶۵۰۲۰
|
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاسک،به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و با هدف تجدید میثاق با شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، آیین غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای بخش پیشین شهرستان راسک با حضور فرمانده ناحیه سپاه راسک، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان، سرپرست بنیاد، مسئولین ادارات و دانش آموزان این شهرستان برگزار گردید.

شرکت کنندگان در این مراسم ضمن عطرافشانی و غبارروبی قبور شهدا بانثار گل وادای احترام به آرمان های شهداء و امام راحل ( ره ) تجدید میثاق و یاد و خاطره ایثارگری ها و از خود گذشتگی های شهدا را گرامی داشتند.

سرهنگ پاسدار علی حق پرست، فرمانده سپاه شهرستان راسک گفت: دانش آموزان هویت خود را خدشه دار نکنند، با جان و دل پایه های استوار اسلام و این انقلاب را همچون شهید دانش آموز حسین فهمیده، مقاوم نگه دارند و راه شهدا را ادامه دهند.

وی بیان کرد: دانش آموزان آینده سازان مملکت و ادامه دهندگان آرمان های انقلاب هستند و قطعاً دشمنان اسلام امروزه از پیشرفت و ترقی آنان در کسب علم و دانش هراس دارد.

در این مراسم معنوی نیز دانش آموزان بسیجی ضمن ادای احترام و با عطرافشانی و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای دانش آموز را گرامی داشتند.

لازم به ذکر است که شهرستان راسک مفتخر به وجود با برکت ۳۵ شهید معظم ، ۳۴ جانباز گرانقدر و میزبان ۳ شهید گمنام والامقام نیز می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار