خبرهای داغ:

رویداد هم رسانی شرکت های دانش بنیان سمنان با برخی فعالان حوزه صنعت و معدن برگزار شد

به همت کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن شهرستان سمنان رویداد هم رسانی شرکت های دانش بنیان با برخی فعالان حوزه صنعت و معدن برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۴۹۰۵
|
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، به همت کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن شهرستان سمنان و همکاری معاونت علمی،پژوهشی و فناوری سپاه ناحیه سمنان و پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان ، رویداد هم رسانی شرکت های دانش بنیان با برخی فعالان حوزه صنعت و معدن با حضور رئیس و نایب رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان، مدیران و کارشناسان پارک علم و فناوری در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان برگزار شد.

حمیدرضا محمدیان سمنانی، معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت: پتانسیل عظیم علمی و فناوری که با حضور شرکت های دانش بنیان و فناور در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه وجود دارد می تواند نیازهای فناورانه و مسائل سطح جامعه را احصا نموده و در جهت رفع آن قدم بردارد.

وی ابراز امیدواری کرد: برگزاری این رویدادها در حوزه‌های مختلف صنعتی، زمینه‌ساز فعال کردن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های علمی و فناوری دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری برای پاسخ به نیازهای استان سمنان می شود.

در این نشست علی‌اصغر جمعه‌ای، رئیس اتاق بازرگانی سمنان نیز به تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت تأکید نمود و گفت: موضوعات پایان‌نامه‌ها بهتر است بر اساس نیازهای صنایع تعریف شود تا نیازها و مسائل صنایع توسط اساتید و فناوران مرتفع شود.

گفتنی است؛ شرکت‌های فناور کانسار فناور کارا، هوشمند آرمان هماره و همراه هوشمند افق، به معرفی محصولات و توانمندی‌های خود پرداختند و پس از آن، برخی نیازهای فناورانه حوزه صنعت و معدن بررسی شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار