مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خبر داد:

توزیع بیش از ٢ هزار و ۵٠٠ تن آرد خام خانه‌پز روستایی در زنجان

زنجان _ مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: 2 هزار و 536 تن آرد خام به روستاهایی که فاقد نانوایی هستند مثل سالیان گذشته توزیع می‌ شود.
کد خبر: ۹۴۶۴۷۱۸
|
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲

ولی اله زمانی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ در رابطه با توزیع آرد خام خانه‌پز به روستا‌های فاقد نانوایی استان زنجان، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، ۲ هزار و ۵۳۶ تن به روستا‌های استان که فاقد واحد نانوایی بودند، آرد خام خانه‌پز توزیع شده است.

توزیع بیش از ٢ هزار و ۵٠٠ تن آرد خام خانه‌پز روستایی در زنجان
زمانی گفت: تامین و توزیع بیش از ۲ هزار و ۵۳۶ تن آرد خام روستایی برای ۲۷۵ روستای فاقد نانوایی با جمعیت حدود ۶۰ هزار نفر تا تاریخ ۳۰ مهر ماه سالجاری در سطح استان انجام شده است.

وی افزود: بر اساس لیست اسامی ساکنان روستاییان که به تایید شورای اسلامی روستا، مرکز خانه بهداشت و بخشداران مناطق استان می‌رسد، نمایندگان معتمد روستا‌های استان برای تحویل و توزیع آرد خام خانه‌پز خود در دو نوبت شش ماهه اول و دوم به شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مراجعه می‌کنند.

این مسئول با اشاره به در نظر گرفتن وضعیت جوی و پیش‌بینی مسدودی جاده‌های مواصلاتی بین شهری و روستایی استان زنجان، خاطرنشان کرد: از آبان‌ماه امسال نسبت به برنامه‌ریزی و هماهنگی با فرمانداران شهرستان‌های استان به منظور تحویل بموقع آرد خانه‌پز روستا‌های استان به خصوص به روستا‌های صعب‌العبور اقدامات لازم انجام می‌پذیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار