نشست مجمع عمومی بسیجیان بهاباد برگزار شد

نشست مجمع عمومی بسیجیان شهرستان بهاباد با حضور فرماندهان حوزه‌های قشری و محلی ناحیه مقاومت بسیج، نخبگان بسیجی، فرماندار، امام جمعه در محل سالن اجتماعات فرمانداری بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۴۷۰۱
|
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، فرماندار بهاباد در این نشست بابیان اینکه باید از ظرفیت‌های بسیج درتمام زمینه‌ها استفاده کرد اظهار داشت: ما در مواقع بحران‌ها نباید دنبال بسیج برویم ما درتمام مواقع باید حامی و پشتیبان بسیج بوده و باشیم و از ظرفیت‌های بسیج در تمام حوزه‌ها استفاده کنیم.
علیرضا تیموری با اشاره به اینکه نیرو‌های خدوم بسیجی در تمام زمینه‌ها کمک حال ما هستند افزود: بسیج درخدمت مردم ودولت است ودرتمام حوزه‌ها نقشی پررنگ دارد.
وی با بیان اینکه بسیج و تفکر بسیجی در تمام عرصه‌ها نعمت بزرگی برای انقلاب اسلامی بوده است افزود: بسیج یک نیروی فعال انقلابی و راهبردی است که در هر صحنه‌ای که نیاز به خدمت احساس می‌شود اولین نیرویی است که آستین همت بالا می‌زند.
فرمانداربهاباد با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف خدمات رسانی کارنامه‌ای درخشان دارد افزود: بسیجی اخلاص دارد و هدفش رضایت خدا و خدمت به مردم است.
امام جمعه بهاباد هم درسخنانی در جمع اعضای مجمع بسیجیان بهاباد افزود: مجمع با تکیه بر خرد جمعی و ظرفیت بالای نخبگان جوان بسیجی می‌تواند به عنوان مرکزی تصمیم ساز در کنار مسئولین شهرستان جهت برون رفت از مشکلات گام بردارد.
حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی بیان داشت: مهم‌ترین هدف بسیج رضایت الهی و حرکت در مسیر منویات ولایت فقیه است و حاکم کردن مکتب اسلام ناب محمدی و ارزش‌های اسلامی در همه بخش‌های جامعه رسالت بسیج است و بسیج در راستای تشکیل تمدن اسلامی شتابنده گام برمی‌دارد و امروز بسیج کارآمدترین نهاد انقلاب اسلامی است.
وی به خدمات بسیج در برهه فعلی اشاره کرد و افزود: اکنون بسیجیان مخلص بر حسب ضرورت علاوه بر آمادگی کامل برای دفاع از کیان اسلامی با حضور فعال در فعالیت‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی در حوزه جنگ نرم و عرصه فرهنگی به خصوص همکاری در پیشگیری و مبارزه با کرونا در کنار نهادها، اداره‌ها و تشکل‌ها با جدیت و کیاست، مشغول نقش‌آفرینی و خدمت صادقانه هستند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با تأکید بر اینکه امروز بسیج در تمام عرصه‌ها حضور دارد و کار‌ها را پیش می‌برد، اظهار کرد: امروز باید بیش از هر زمان دیگری فرهنگ و تفکر بسیج ترویج شود.
پاسدار صمصامی، هدف از برگزاری مجمع عمومی بسیجیان را هم اندیشی، همدلی، بحث، تبادل نظر پیرامون مسائل فرهنگی، اجتماعی، سازندگی و بررسی مشکلات عنوان کرد و افزود: کارگروه‌ها در این مجامع به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون موضوعات تعیین شده می‌پردازند.
وی گفت: کارگروه‌های مجمع بسیجیان بهاباد شامل کارگروه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی آموزشی و پژوهشی، بانوان، تربیتی و اخلاقی، دفاعی و کارگروه سلامت است که هر یک نیز دارای حوزه‌های مختلف برای فعالیت هستند.
مسئول راهبردی بسیج بهاباد اظهار کرد: کارگروه‌های مجمع بسیج باید نتایج جلسات و مهمترین مصوبات کارگروه را در مجمع مطرح کرده تا در جمع بسیجیان راهکار‌های جدید برای حل مشکلات احتمالی مطرح شده و نتایج مورد نظر محقق شود.
وی خاطرنشان کرد: راهکار‌های ارائه شده از سوی این کارگروه‌ها پس از مطالعات و بررسی در مجمع عمومی به تصویب رسیده و سپس راهکار‌های درون سازمانی به سپاه استان و راهکار‌های برون سازمانی به مدیران شهرستان ارائه می‌شود.
صمصامی ادامه داد: برای عملی کردن اهداف و منویات مقام معظم رهبری و محقق شدن حماسه اقتصادی در کارگروه اقتصادی پیشنهاد‌ها و موضوعات خاصی در عرصه اقتصاد مقاومتی مطرح و در حال بررسی است.
وی یادآوری کرد: مرکز راهبردی بسیج بهترین مکان برای تولید فکر و ایده است و با برگزاری کارگاه‌های تخصصی، ایده‌ها و افکار جدید برای سازمان بسیج طراحی و عملیاتی شده و بسیاری از مشکلات فرارو شناسایی و برای رفع آن‌ها چاره اندیشی می‌شود.
دراین نشست هرکدام از مسئولین کارگروه‌ها اولویت‌ها و پیشنهاد‌های خودرابرای رفع مشکلات شهرستان مطرح کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار