فرمانده سپاه هرمزگان:

اقدام تروریستی در شاه چراغ بار دیگر حقانیت نظام اسلامی را به جهانیان نشان داد

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در پیام‌ تسلیت‌ حمله تروریستی‌ در شاه‌چراغ گفت: این اقدام تروریستی ضمن اثبات اتحاد شوم گروه‌های تروریستی، دولت‌های مرتجع منطقه و استکبار جهانی به محوریت آمریکا، بار دیگر حقانیت نظام اسلامی را به جهانیان نشان داد.
کد خبر: ۹۴۶۴۳۳۴
|
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷

به‌گزارش‌ معاونت‌ روابط‌ عمومی‌ سپاه‌ امام‌ سجاد (ع) سردار اباذر سالاری‌ در این پیام آورده‌ است: عملیات تروریستی در آستان مقدس شاهچراغ(ع) شیراز که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از زوار و هموطنان عزیزمان گردید، موجب اندوه و تأثر عمیق شد.
وی بیان داشت: طراحان و آمران این حادثه تلخ و جانسوز که یکبار دیگر ذات پلید و دشمنی خود با ملت ایران را به نمایش گذاشتند، باید بدانند که با پاسخ کوبنده ملت ایران مواجه خواهند شد.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهارداشت: این قبیل حوادث نه تنها مردم شریف ایران را از ادامه مسیر انقلاب اسلامی ناامید نمی کند بلکه با وحدت و یکپارچگی هرچه بیشتر و تحت لوای ولایت فقیه در راستای اعتلای نظام اسلامی، آرمان‌های والای امام راحل و شهدای گرانسنگ گام بر می‌دارند.
وی با ابراز همدردی، این مصیبت را از صمیم قلب به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و به خصوص مردم ولایت‌مدار استان فارس و شهر شیراز و خانواده‌های شهدای این حادثه دلخراش تسلیت‌و تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای شهدای مظلوم رحمت و مغفرت، برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل مسالت می‌کنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار