خبرهای داغ:

بررسی راهکار‌های پیشگیری و مقابله با سرقت تجهیزات مخابراتی در شاهرود

شاهرود_با هدف بررسی سرقت‌های سیم و کابل مخابراتی و راهکار‌های پیشگیری و مقابله با این معضل، نشست مشترکی با حضور مدیر مخابرات، معاون فرماندهی انتظامی و مدیر برق شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۴۰۱۷
|
۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹

بررسی راهکار‌های پیشگیری و مقابله با سرقت تجهیزات مخابراتی در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی سعدی، در این نشست ضمن ارائه گزارشی از سرقت‌های اخیر انجام شده در سطح شهرستان اظهار کرد: موضوع سرقت کابل‌های مخابراتی همواره یکی از مهم‌ترین چالش‌های مخابرات و مشترکین بوده که موجب قطع ارتباط مخابراتی شهروندان شده و علاوه بر اینکه مردم را با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌کند، سالانه ضرر‌های بسیاری برای مخابرات به دنبال دارد.
مدیر مخابرات شهرستان شاهرود با بیان اینکه در حال حاضر مخابرات استان در حال اجرای راهکار‌های حفاظتی و ایمن‌سازی منصوبات و تجهیزات مخابراتی بوده تا امکان سرقت آن کاهش یابد، تصریح کرد: پس از دریافت گزارش سرقت تجهیزات مخابراتی، بلافاصله موضوع پیگیری و پرسنل مخابرات با دقت و سرعت عمل بالا، نسبت به ترمیم، نصب و برقراری ارتباط تلفن اقدام می‌کنند.
سعدی خاطرنشان کرد: مشترکین محترم در صورت مشاهده اختلال و یا قطعی در ارتباط تلفن ثابت، نسبت به ثبت خرابی تلفن خود در سامانه ۲۰۱۱۷ اقدام کنند تا نیروی‌های فنی مخابرات به محل مراجعه و نسبت به رفع ایراد اقدامات لازم را انجام دهند.
گفتنی‌ست در این جلسه بر راه‌های پیشگیری و مقابله با سرقت و همچنین بر هم‌افزایی و همکاری‌های مشترک بین دستگا‌ه‌ها و مراجع ذیربط درخصوص کاهش سرقت‌ها و برخورد با سارقین بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار