مرکز فرهنگی جهادی بقیه الله (عج)؛

برگزاری طرح تخصصی سه گانه محرومیت زدایی جهادی درمانی

طرح محرومیت زدایی جهادی درمانی مرکز فرهنگی جهادی بقیه الله عج پایه مردمی تهران در منطقه رامهرمز_خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۳۸۸۳
|
۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ دکتر گودرزی مدیر راهبردی مرکز جهادی بقیه الله عج با اشاره به برگزاری این طرح جهادی و بازدید نماینده محترم رامهرمز و بخش درمان و مسئولان محلی از این طرح گفت: در راستای منویات و رهنمود‌های مقام معظم رهبری وخدمت به قشر آسیب پذیر در زمینه محرومیت زدایی مردمی، «طرح جهادی درمانی بنام آقا علی ابن موسی الرضا(ع)» به مدت چهار روز کاری در منطقه رامهرمز خوزستان برگزار شد.
گودرزی یاد آور شد: در این طرح جهادی به ۳۳۰۰ نفر خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شد. و ایشان با بیان این‌که این طرح های جهادی با سطح کیفی تخصصی برگزار شده است.
گودرزی ادامه داد: در این اردوی جهادی خدماتی شامل، چشم‌پزشکی تخصصی، دندان‌پزشکی، پزشک عمومی، پزشک داخلی، متخصص زنان وزایمان، سونوگرافی تشخیصی، مامایی و اورولوژی خدمات دارویی به‌صورت رایگان به افرادی از اقشار بی‌سرپرست، ایتام، افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی ازجمله کمیته امداد و بهزیستی ارائه شد.
وی تصریح کرد: علاوه بر خدمات پزشکی، در این اردوی جهادی کارگاه‌های آموزشی با هدف افزایش سطح آگاهی افراد در حوزه روانشناسی، بهداشت دهان و دندان، راهکار‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی برگزار شد؛ در ادامه از مسئولین شهرستان و ریاست دانشگاه آزاد رامهرمز به خاطر همکاری جهادی کمال تشکر را داریم و در پایان انشالله این طرح محرومیت زدایی به تأیید حضرت بقیه الله الاعظم عج برسد باشد که رستگار شویم.

ثلثی

 

سسررس

 

رسیرسیس

 

سیریررر

 

ارسال نظرات