فرمانده سپاه ناحیه اراک مطرح کرد؛

طرح کمک مومنانه نرم افزار تحول آفرین است/ توزیع ۲ هزار بسته لوازم التحریر در اراک در سال تحصیلی جدید

سرهنگ مهجوری گفت: از ابتدای سال جدید تحصیلی تاکنون بیش از ۲ هزار بسته لوازم التحریر در شهر اراک تهیه و توزیع شده که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی نیز تعدادی دیگر توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۶۳۷۷۵
|
۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی،سرهنگ پاسدار «محمد مهجوری» فرمانده سپاه ناحیه اراک امروز (دوشنبه) در آیین رزمایش کمک مومنانه حوزه شهید رجایی (ره) در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، اظهار داشت: نهضت کمک مومنانه که به برکت رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب برای کاهش آسیب های بیماری کرونا و کمک به نیازمندان راه اندازی شد برکات زیادی برای ولی نعمتان انقلاب داشت و آسیب های زیادی را کاهش داد.
 
وی افزود: طرح کمک مومنانه نرم افزار تحول آفرین است که مردم‌ با روحیه بسیجی و ایثارگری در این طرح خوش درخشیدند و پیشتازی مردم در نرم‌افزارهای تحول آفرین همچون کمک مومنانه به برکت فرهنگ دینی و انقلابی است و گام دوم انقلاب باید این فرهنگ توسعه و ترویج پیدا کند.
 
سرهنگ مهجوری با بیان اینکه یکی از مهمترین رویکردهای سپاه و بسیج خدمت رسانی به مردم است،گفت: نهاد انقلابی و ولایی سپاه همواره در کنار مردم و متعلق به مردم است.
 
وی ادامه داد: مسجد محوری عمل کردن و حرکت به سمت رفع مشکلات محلات، رویکرد سپاه در سال‌جاری است و بسیجیان تهدیدات را به فرصت تبدیل می کنند.
 
فرمانده سپاه ناحیه اراک با بیان اینکه خلق دستاوردهای عظیم در انقلاب اسلامی به برکت باور جوانان به مامی توانیم است ، افزود: به جرات می گوییم پیشرفت های به دست آمده در حوزه های مختلف بسیار برجسته است و البته گام دوم‌ نیازمند نهادینه سازی ما می توانیم هستیم که باید مورد توجه باشد.
 
وی بیان کرد: به همت جوانان غیرتمند در ایران اسلامی و خصوصا شهر اراک شاهد درخشش بسیجیان در عرصه های مختلف هستیم و خوشبختانه روحیه بسیجی و ایثارگری در جمع بسیجیان ادارات وجود دارد و در مناسبت های مختلف اقدامات مومنانه خوبی انجام‌می شود.
 
سرهنگ مهجوری افزود: توزیع بسته های لوازم التحریر در قالب نهضت کمک مومنانه یکی از خدمات بسیج به ولی نعمتان انقلاب است که به شکل محله محور در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین انجام می شود.
 
وی اضافه کرد: از ابتدای سال جدید تحصیلی تاکنون بیش از ۲ هزار بسته لوازم التحریر در شهر اراک تهیه و توزیع شده که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی نیز تعدادی دیگر توزیع خواهد شد.
 
فرمانده سپاه ناحیه اراک خاطر نشان کرد: راه اندازی پویش همدلي با رویکرد تهیه بسته های لوازم التحریر یکی از اقدامات در ذیل نهضت کمک مومنانه است و خوشبختانه تاکنون اقدامات خوبی در این راستا انجام‌شده که در راستای رفع مشکلات دانش آموزان با قوت ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار