رئیس شور‌ای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی خبر داد:

برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در مشهد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی از برپایی راه‌پیمایی یوم‌ا... 13آبان در مشهد خبر داد و گفت: مراسم بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، امسال رأس ساعت 9 صبح روز جمعه 13 آبان ماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۶۳۷۶۳
|
۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی در دومین جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌ا... 13 آبان درباره مصوبات این جلسه گفت: آغاز مراسم راه‌پیمایی 13‌آبان در ساعت 9‌‌صبح روز جمعه 13‌آبان در میدان بسیج خواهد بود و راه‌پیمایان حاضر در این مراسم در ساعت9:45 حرکت خود را به سمت حرم‌مطهر رضوی آغاز می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه سخنران پایانی این مراسم، سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی است، تصریح کرد: در جلسه هماهنگی مقرر شده است که فرمانداری شهرستان مشهد جلسه شورای تأمین شهرستان را در اسرع وقت تشکیل دهد.

 

وی با بیان اینکه صدا‌و‌سیمای خراسان‌رضوی نیز تیزر و کلیپ‌های کوتاهی از حضور اقشار مختلف جامعه در مراسم 13‌‌آبان سنوات گذشته را تهیه و در زمان‌های مناسب پخش خواهد کرد، افزود: همچنین حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ضمن تبلیغات شهری به‌ویژه در خیابان امام‌رضا(ع) در روز راه‌پیمایی، نسبت به برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و توزیع اقلام در مسیر راه‌پیمایی، استفاده بهینه از تلویزیون‌های شهری، برگزاری مراسم در فرهنگ‌سراها و بوستان‌های بزرگ، آماده‌سازی سیستم صوت بی‌سیم و در‌اختیار‌گذاشتن اتوبوس رایگان به اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش و بسیج دانشجویی اقدام می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار