مسئول سازمان بسیج اساتید گیلان در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

جهاد تبیین، میدان و صحنه عمل دانشگاه است/ مسئولیت و مأموریت ویژه اساتید دانشگاه در مسیر تحقق جهاد تبیین

میرزایی گفت: جهاد تبیین، میدان و صحنه عمل دانشگاه است، اساتید به عنوان مرجع در مسیر جهاد تبیین مسئولیت و مأموریت ویژه دارند و باید در تربیون‌های مختلف به تبیین ابعاد دستاورد‌های انقلاب وپیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی پرداخته شود.
کد خبر: ۹۴۶۳۷۲۵
|
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

جهاد تبیین، میدان و صحنه عمل دانشگاه است/ مسئولیت و مأموریت ویژه اساتید دانشگاه در مسیر تحقق جهاد تبیین

کیوان میرزایی مسئول سازمان بسیج اساتید استان گیلان در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در خصوص اهمیت جهاد تبیین، گفت: ماهیت دانشگاه، در بستر سیستم علمی کشور، پرداختن به مسائل مختلف داخلی در ابعاد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و حل مششکلات پیرامون آن است.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان گیلان افزود: دردهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی باید در سیستم دانشگاهی کشور درمان و حل شود.

میرزایی با تأکید براینکه تبیین، باید در ابعاد مختلف علمی، تکنولوژی و فناوری صورت بگیرد، تصریح کرد: بخشی از جامعه نسبت به حقایق انقلاب دچار چندگانگی شده است و باید جهاد تبیین با جدیت در بیان ابعاد مختلف دستاوردهای انقلاب صورت گیرد.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان گیلان با اشاره به اینکه دانشگاه، باید مسیر تبیین را به جهتی سوق دهد که ابهامات در کف دخیابان پرسیده نشود، اضافه کرد: ایجاد فضای آزاد و باز گفتمانی در دانشگاه‌ها در پاسخ به مطالب و ابهامات جوانان باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

میرزایی با بیان اینکه خیلی از بازداشت شده‌ها در جریان اغتشاشات اخیراذعان دارند که رسانه‌های داخلی و ملی را نمی‌بینند و در فضای مجازی حزم شده‌اند و یا در کانال های ماهواره ای خط و ربط دارند، گفت: این دست جوانان کشور، تصوری از فضای واقعی داخل در ابعاد مختلف را ندارند و دانشگاه باید مدلی را ارائه دهد که مسائل واقعی را در بین جوانان و نسل امروز تبیین و تشریح کند.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان گیلان با تأکید براینکه جهاد تبیین، میدان و صحنه عمل دانشگاه است، اظهار داشت: اساتید به عنوان مرجع در مسیر جهاد تبیین مسئولیت و مأموریت ویژه دارند و باید در تربیون‌های مختلف داخلی به تبیین ابعاد دستاوردهای انقلاب وپیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی پرداخته شود.

ارسال نظرات