برگزاری اولین نشست شورای مشارکت های جوانان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد

نخستین نشست شورای مشارکت های جوانان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرعامل مجمع، رئیس شورا و اعضای شورای مشارکت های جوانان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۳۶۸۶
|
۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، در این نشست ابتدا سالار جوکار مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد به تشریح روند تأسیس و اهداف راه اندازی مجمع خیرین سلامت و شورای مشارکت های جوانان این مجمع پرداخت و گفت: مجمع خیرین سلامت به عنوان یک سازمان مردم نهاد می باشد و کلیه فعالیت های آن غیرسیاسی، غیرانتفاعی و غیردولتی است که مطابق اساسنامه مربوطه اداره می شود.
جوکار هدف از راه اندازی شورای مشارکت های جوانان مجمع خیرین سلامت را واگذاری فعالیت های خیرخواهانه به جوانان عنوان کرد و گفت: لزوم فرهنگ‌سازی کار خیر برای تداوم حرکت های خیرخواهانه، توسعه مشارکت‌های مردمی و انتقال این سرمایه بزرگ به نسل بعدی و سازماندهی فعالیت ها و امکان گسترده جوانان استان در عرصه سلامت از اهداف مجمع خیرین سلامت کشور هست.

در ادامه یحیی فرزامی رئیس شورای مشارکت های جوانان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی این شورا در استان گفت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت جوانان بتوانیم اتفاقات خوبی را در زمینه جذب کمک های خیرین در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فراهم کنیم.

شایان ذکر است؛ اعضای شورای مشارکت های جوانان در این نشست به بیان نقطه نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.

برگزاری اولین نشست شورای مشارکت های جوانان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری اولین نشست شورای مشارکت های جوانان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری اولین نشست شورای مشارکت های جوانان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری اولین نشست شورای مشارکت های جوانان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار