یادواره شهدای بخش مرکزی بهاباد برگزار شد

آئین گرامیداشت یاد و خاطره ۵۶ شهید روستا‌های بخش مرکزی با حضور مسئولان در حسینیه صاحب الزمان (عج) روستا با حضور خانواده‌های معظم شهدا مسئولین و فرمانده سپاه ناحیه بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۳۴۴۱
|
۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد؛ حجت الاسلام سید محمود هاشمی استاد حوزه ودانشگاه، دراین یادواره باگرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ومدافع امنیت درسخنانی اظهارداشت: امروز جایگاه رفیع ایران اسلامی به واسطه جوانمردی و از خودگذشتگی شهدایی است که رفتند و برای خاک و وطنشان جنگیدند.
این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه شهدا با نثار خون پاک خود برای ما درس ایستادگی، مقاومت و دفاع از خاک و ناموس کشور را آموختند افزود: شهدا زنده هستند و فلسفه رفتن و حرکت شهدا به جهت استوار ماندن دین اسلام و ارزش‌های نظام است.
وی گفت: شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس فرهنگ عاشورایی را در جامعه اسلامی احیا کرده و برای همیشه به زنده ماندن آن کمک کردند.
این روحانی برجسته با بیان اینکه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری حماسه‌های ماندگار رزمندگان برای نسل امروز باید به عنوان یک اصل مهم برای همه ما مطرح باشد خاطرنشان کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری حماسه‌های ماندگار رزمندگان برای نسل امروز باید به عنوان یک اصل مهم برای همه ما مطرح باشد و از هر فرصتی برای پاسداشت استفاده کنیم.
وی به حوادث اخیر و اغتشاشات در کشوراشاره کرد وافزود: دراغتشاشات اخیر یک موضوع را بهانه کردند و نوجوانان و جوانان ما را برای آشوب به خیابان‌ها کشاندند، اما ملت کاملا هوشیار است و در مقابل این دسیسه‌ها با قدرت ایستاده است.
ایشان بیان داشت: در فضای مجازی دشمن نقشه‌های زیادی برای ما طراحی می‌کند ما باید در مقابل این توطئه‌ها با هوشیاری کامل عمل کنیم و نگذاریم نقشه‌های شوم و پلیدشان عملی شود.
وی با اشاره به اینکه عده‌ای در صدد تعیین تکلیف برای نظام اسلامی هستند و می‌خواهند با اغتشاش، اهداف دشمن را در کشور پیاده سازی کنند گفت: افرادی که توطئه می‌کنند و می‌خواهند خون شهدا را بی اثر کنند، بدانند موفق نخواهند بود و این نظام در برابر انواع و اقسام توطئه‌ها ایستادگی کرده و به فضل خدا و با حضور مردم با بصیرت همچنان استوارتر به راه خود ادامه خواهد داد.
حجت الاسلام هاشمی با عنوان اینکه اعتراض حق مردم است، گفت: اغتشاش و آسیب زدن به اموال مردم به هیچ وجه پذیرفته نیست و تلاش برای کشته سازی از مردم از جمله اهداف بوده است.
مداحی توسط مداحان اهل بیت عصمت وطهارت و روایت گری از جبهه‌ها از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
بخش مرکزی بهاباد ۵۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات