خبرهای داغ:

۱۶ مدرسه در استان سمنان راه اندازی می شود

۱۶ مدرسه در استان سمنان راه اندازی می شود
مسئول بنیاد تعاون بسیج استان سمنان از راه اندازی ۱۶ مدرس در این استان به همت مؤسسه راهیان کوثر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۳۳۹۳
|
۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج مسئول بنیاد تعاون بسیج استان سمنان از راه اندازی ۱۶ مدرس در این استان به همت مؤسسه راهیان کوثر خبر داد.  سرهنگ علی خالقیان مسئول بنیاد تعاون بسیج و معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با خالقی مدیر کل آموزش و پرورش جدید استان سمنان دیدار کرد.
سرهنگ خالقیان در ابتدا ضمن تبریک به مدیریت جدید آموزش و پرورش اظهار داشت: بنا داریم به همت موسسه راهیان کوثر و ضرورت ایجاد مدارس و پرورش نوجوانان و جوانان ایران اسلامی با مساعدت اداره کل آموزش و پرورش در استان سمنان ۱۶ مدرسه راه اندازی کنیم.
مدیر موسسه راهیان کوثر استان سمنان ضمن تشکر از کارکنان و مدیران آموزش و پرورش که پای کار مجموعه سپاه و بسیج هستند، گفت: در سال جدید تحصیلی امکانات کمک آموزشی برای مدارس تهیه خواهیم نمود و در کنار آموزش و پرورش شروع به تربیت نسل جوان خواهیم کرد.
تجلی صفا معاون حقوقی راهیان کوثر سمنان گفت: بسیج با نگاه کمک به آموزش و پرورش آمده است و هیچ دخالتی در آموزش انجام نخواهد گرفت و در مدارس کلاس های فوق برنامه برای پرورش جوانان تدریس خواهد شد.
وی در در ادامه افزود: بسیج با نگاه خیریه و پرورش به عرصه آموزش آمده است و به دنبال کسب و درآمد مالی نیست.
خالقی مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن تقدیر از بسیج که با نگاه خدمت رسانی به عرصه آموزش وارد شده است گفت: از این حمایت بی دریغ بسیج تشکر میکنم.
وی افزود: اگر آموزشی جهت تحول در معلمین و پرورش با تعالیم دینی باشد، در ادامه به توزیع متوازن، توسعه متوازن توسط بسیج در بحث مدارس و حمایت موسسه راهیان کوثر از مدرارس استان باید صورت پذیرد.
لازم به ذکر است؛ در طرح موسسه آموزشی فرهنگی راهیان کوثر، مدارس با محوریت بسیج و با تجهیزات به روز کمک درسی برای ارتقاء سطح آموزشی مدارس به یاری آموزش و پرورش خواهد آمد.
در این برنامه خانم آجودانی مسئول موسسه علمی رزمندگان و خانم ادب مسئول موسسه طلوع نسل حضور داشتند و در مورد ارائه خدمات موسسات خود به دانش آموزان به مدیر کل آموزش و پرورش گزارش دادند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار