دیدار همسنگران انقلاب با نماینده ولی فقیه و امام جمعه فیروزکوه

جمعی از همسنگران انقلاب با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان فیروزکوه دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۶۳۰۶۹
|
۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه هدف از برگزاری این دیدار را تجدید میثاق با نماینده ولی فقیه در شهرستان و استفاده از رهنمودها و توصیه‌های ایشان برای پیشبرد اهداف دانست و

اظهار کرد: ولایتمداری مهمترین مبنای سپاه است و این ارتباط و اتصال بین سپاه و ولایت، همیشگی و دائمی است و ضرورت دارد سربازان ولایت در سپاه به صورت مستمر با نماینده مقام عظمای ولایت و علما  در  شهرستان مرتبط بوده و دیدارهای مستمر داشته باشند.

رحیمی افزود: در راستای تقویت ارتباط سپاه با روحانیت و افزایش معنویت در بین نیروها، برنامه‌های گسترده‌ای را در نظر گرفته‌ایم که از جمله آنها دعوت از عالمان عامل و انقلابی شهرستان و برگزاری جلسات علمی معرفتی برای پاسداران و روحانیون  است.

سرهنگ دوم پاسدار محسن رحیمی ارتباط مسئولین حوزه ها و پایگاه های بسیج در نواحی با ائمه جماعت مساجد  امری لازم و ضروری دانست و بر تقویت آن تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان نیز در این دیدار روحانیت را برادر سپاه دانست و اظهار کرد: سپاه و روحانیت در کنار هم می‌توانند اهداف نظام و انقلاب را پیاده‌سازی کنند و تقویت هر کدام تقویت دیگری را به همراه داشته و همچنین تضعیف هر یک، تضعیف دیگری را در پی خواهد داشت.

محسن رحیمی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: اکثر افرادی که در اغشاشات اخیر شرکت کرده بودند، ناآگاه به مسائل روز بوده و تحت تاثیر القائات فضای رسانه‌ای قرار گرفته‌اند، لذا باید با این افراد ارتباط برقرار کرده و مسایل برایشان تبیین شود.

دشمن به این جمع بندی رسیده است که انقلاب ایران یک انقلاب زنده است یک انقلاب پیش رونده و پیش برنده و تاثیرگذار است.انقلابیست که توانسته حاکمیت سکولاریسم را در دنیا به حاشیه بکشاند.

وی افزود:امروز  ایران تهدید نظامی از خارج  کشور ندارد.دشمن را هزاران کیلومتر فراتر از مرزهای خودمان زمین گیر کرده ایم.داعش که ادعای حکومت می کرد الان کجاست.در افغانستان و عراق و لبنان و سوریه دشمن را شکست داده ایم و امروز از لحاظ نظامی در اوج اقتدار قرار داریم.ما از لحاظ تهدیدات نظامی مشکلی نداریم اما در زمینه ی تهدیدات اقتصادی  فرهنگی دچار مشکل هستیم و راه حل برطرف کردن مشکلات اقتصادی داشتن روحیه ی خود باوری و تکیه بر اقتصاد مقاومتی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار