انهدام یک باند قاچاق و کشف یک تن و180کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند قاچاق و کشف یک تن و180کیلوگرم مواد افیونی در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۲۹۱۶
|
۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، سردار احمد طاهری اظهار کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی 5 روز گذشته 4 باند بزرگ و مسلح قاچاق مواد افیونی را در شهرستان های "زاهدان، خاش، هیرمند و زابل" شناسایی و منهدم کرده اند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر طی این مدت در نقاط مختلف استان 7 عملیات پلیسی علیه قاچاقچیان انجام داده اند که 6 عملیات توأم با درگیری بوده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در نتیجه این عملیات ها ضمن توقیف 7 دستگاه خودرو از قاچاقچیان، یک تن و180کیلوگرم انواع مواد افیونی کشف شده است.

سردار طاهری با اشاره به دستگیری 9 سوادگر مرگ از جمله 2 نفر از سرشبکه های اصلی قاچاق مواد مخدر استان افزود: در این رابطه 2 قبضه سلاح کلاش نیز از قاچاقچیان به دست آمده است.

وی در پایان با تأکید بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ اظهار داشت: مأموران جان برکف انتظامی با تمام توان در گلوگاه ها و ورودی های مواد مخدر در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق این مواد خانمان سوز از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار