نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین:

سپاه همواره در سختی ها در صحنه و کنار مردم بوده است

زنجان - نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس عالی ترین جلوه های ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشت و همواره در سختی ها کنار مردم بوده است.
کد خبر: ۹۴۶۲۸۲۲
|
۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛جلسه اخلاق با حضور آیت الله عابدینی،نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین و جمعی از  مسئولین تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان در این نهاد برگزار شد.

 

در ابتدا این مراسم سردار محمدرضا عباسی، فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) زنجان، اظهار داشت: تیپ 36 زنجان همواره در ماموریتهای سخت و طاقت فرسا پرتلاش بوده و نقش خود را در تمامی ماموریتهای محوله به ویژه در مدت زمان حضور یگان در مناطق مرزی شمالغرب به نحو احسن در برقراری امنیت در مناطق شمالغرب به خوبی انجام داده است .

 

در ادامه آیت الله عابدینی با اشاره به هفته وحدت، افزود :  خداوند رحمان گستره وسیع آفرینش را با قدوم مبارک نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) برکت و معنایی دیگر بخشید و دل های زنگار زده و دست های نیازمند مردم مظلوم و آزاده را بدین سان متجلی ساخت تا بتوانند از انوار ملکوتی اسلام، دین رحمت و شفقت، صلح و عدالت و الهام دهنده و روشنایی بخش در عالم بهره مند گردند که این ترنم آسمانی و میلاد خجسته یقیناً همان دعوت الهی برای حفظ وحدت و ایجاد همدلی همه مسلمانان و آزادی خواهان عالم و همچنین عامل اقتدار و عزت مسلمین در سراسر جهان می باشد.

 

امام جمعه قزوین با بیان اینکه  در شرایط کنونی که تمام دنیا به ‌ویژه آمریکا و حامیانش در منطقه اصل نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است تا به هر طریقی به این نظام آسیب برساند،گفت: سپاه یکی از قوی ترین و کارآمدترین نیروهای مسلح جهان است که در مقابل تمام توطئه های دشمن چه در داخل و چه در خارج از مرزهای این مرز بوم آماده خنثی کردن نقشه های دشمن از اول انقلاب بوده و هست  و این نهاد مقدس همواره در صحنه های مختلف به ویژه در دوران مقدس عالی ترین جلوه های ایثار و فداکاری و شجاعت را به نمایش گذاشته است .

 

وی تصریح کرد : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاسی و سرمشق قرار دادن خصوصیات رزمندگان در رکاب پیامبر اعظم(ص)، مصداق بارز شدت در برابر کفار و منافقین و مهربانی با دوستان است.

 

آیت الله عابدینی با اشاره به آیه قران (( اتقو الله )) در زندگی خود تقوا داشته باشید و از گناه دوری کنید ،خاطرنشان کرد : تقوا یعنی جایی را که خدا می خواهد تو را ببیند تو آنجا باشی و هرجا نمی خواهد ببیند تو آنجا نباشی  یعنی باید همیشه در تمامی صحنه ها آماده باشیم چه در سنگر جهاد فی سبیل الله و چه در مقابل جنگ رسانه ای علیه جمهوری اسلامی ایران و امروز وظیفه همگان است که به فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی)جامعه عمل بپوشانیم.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار