کاظمی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

دشمنان نمی‌خواهند نیروی انسانی تراز انقلاب در کشور تربیت شود/ مدارس سطح کشور، پایگاه‌های تحقق بیاینه گام دوم باشد

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران، نمی‌خواهند نیروی انسانی در تراز انقلاب و تمدن نوین اسلامی در کشور تربیت شود.
کد خبر: ۹۴۶۲۷۴۵
|
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶

دشمنان نمی‌خواهند نیروی انسانی تراز انقلاب در کشور تربیت شود/ مدارس سطح کشور، پایگاه‌های تحقق بیاینه کام دوم باشد

محمد مهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرگزاری بسیج، بیانیه گام دوم انقلاب را نسخه نهایی گذر از گردنه تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان در حوزه‌های مختلف برشمرد و گفت: علم، پژوهش، اخلاق و معنویت از ویژگی‌های مهم و اساسی بیانیه گام دوم انقلاب و مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: ارتقاء علم و آگاهی در نظام آموزشی در کنار اخلاق و معنویت مهم است و این موضوعات در مدرسه محقق می شود.

کاظمی با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران، نمی‌خواهند نیروی انسانی در تراز انقلاب و تمدن نوین اسلامی در کشور تربیت شود، تصریح کرد: این موضوع مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ارتقاء سطح علم و پژوهش را عامل مهم حفظ اقتدار و زمینه ساز ایران مستقل دانست و اضافه کرد: دشمنان با هدف گیری جامعه دانش آموزی به ویژه در فضای مجازی، دنبال بستر سازی تحقق اهداف شوم خود هستند.

کاظمی با اشاره به اینکه مدارس سطح کشور، باید پایگاه تحقق بیاینه گام دوم باشد، تصریح کرد: این نکته مهم و تربیت نیروهای انسانی انقلابی در سند تحول بنیادین هم مورد تأکید قرار گرفته است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: ارتباط بی دانش آموز با مدارس در 25ماه آموزش غیر حضوری بخاطر بیماری کرونا، شکل نگرفت، رشد اجتماعی و تربیتی کامل محقق نشده است و باید از این فرصت آموزش حضوری نهایت استفاده را ببریم، خوشبختانه دشمن در جریان تحقق اهداف خبیثانه خود در این مسیر موفق نبود.

کاظمی با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش، بستر معرفی مدیران و نیروهای انسانی در تراز انقلاب و تمدن نوین اسلامی است، اظهار داشت: تقویت دانش آموزان در حوزه علمی و پژوهشی و اخلاق ضروری است و در زمینه پیشرفت علمی و صنعتی و اقتصادی در آینده موفق خواهیم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار