نیاز مبرم دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به احداث خوابگاه های متاهلی دانشجویی/ تلاش مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد برای جذب خیرین و کمک به دانشگاه

در دیدار مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان با معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بر ضرورت جذب خیرین برای احداث خوابگاه های متاهلی دانشجویی تاکید شد.
کد خبر: ۹۴۶۲۳۷۵
|
۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سالار جوکار مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با حجت الله روایی معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت خیرین برای احداث و تکمیل و تجهیز زیرساخت های بهداشتی درمانی مناطق مختلف استان تاکید کرد و اظهار امیداوری نمود که خیرین نیک اندیش در بحث احداث خوابگاه های دانشجویی نیز ورود پیدا کنند.

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های صادقانه و فعالیت های خیرخواهانه مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد به نیازمندی های حوزه دانشجویی در دانشگاه پرداخت و گفت: یکی از نیازمندی های مهم این حوزه که در طول سال های متمادی مغفول مانده است احداث خوابگاه های متاهلی ویژه دانشجویان است.
حجت اله روایی با اشاره به اینکه بنا بر آیات و احادیث ازدواج نصف دین است افزود: دانشجویان در مقطع سنی ازدواج قرار دارند و از سوی دیگر هجمه رسانه ای در فضای های حقیقی و مجازی بر جامعه ما بسیار زیاد است .
وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از بدو تاسیس تاکنون تنها پنج واحد خوابگاه متاهلی برای دانشجویان فراهم کرده است که با توجه به موارد گفته شده ورود به حوزه ساخت و تجهیز خوابگاه های متاهلی از اهم مسایل این دانشگاه و از اولویت دار ترین موضوعات می باشد که همت همه مسئولین و خیرین دلسوز را می طلبد.

احداث خوابگاه های متاهلی دانشجویی از ضرورت های دانشگاه علوم پزشکی یاسوج است/ تلاش مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد برای جذب خیرین و کمک به دانشگاهاحداث خوابگاه های متاهلی دانشجویی از ضرورت های دانشگاه علوم پزشکی یاسوج است/ تلاش مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد برای جذب خیرین و کمک به دانشگاهاحداث خوابگاه های متاهلی دانشجویی از ضرورت های دانشگاه علوم پزشکی یاسوج است/ تلاش مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد برای جذب خیرین و کمک به دانشگاه

 

ارسال نظرات