فرمانده حوزه ۲۲۰ حضرت هاجر(س) خبر داد:

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی همزمان با هفته وحدت

فرمانده حوزه ۲۲۰ حضرت هاجر(س) گفت: با همکاری پایگاه های تابع حوزه به مناسبت هفته وحدت بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۶۲۲۶۱
|
۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مریم آدینه، فرمانده حوزه ۲۲۰ حضرت هاجر(س) سپاه ناحیه مقاومت امام سجاد(ع)، ضمن عرض تبریک هفته وحدت، گفت: نهضت خدمات مومنانه در ۶ پایگاه به واسطه ویروس منحوس کرونا همزمان از سه سال پیش با فرمان رهبر معظم، در راستای رفع نیاز های نیازمندان محل و مناطق کم برخوردار راه اندازی شد.

وی ادامه داد: ۸ نوع از  خدمات شاخص با حفظ کرامت در قالب کمک مومنانه در بین نیازمندان براساس نیاز این خانوارها در مناسبتهای مختلف در مناطق اوقافیا، حیدراباد و مناطق کم برخوردار ارائه شده است.

وی با اشاره به برخی خدمات که با همکاری فرماندهان پایگاه ها ارائه شده بیان کرد : آزادسازی ۲نفر از زندانیان غیرعمد، اهدا کمک جهیزیه و لوازم التحریر به دانش آموزان بدسرپرست، مشاوره پیش از ازدواج، کارگاه های پیشگیری از اعتیاد، کارگاه های سواد رسانه در محله و توزیع بسته معیشتی از جمله مواردی است که در ۶ماه اخیر بین نیازمندان انجام شده است.

وی گفت: با توجه به ینکه توزیع بسته های معیشتی کار عمیق و اساسی در رفع محرومیت نیست اما امیدآفرین است به همین خاطر این خدمات با تمام وجود با ابراز همدلی به نیازمندان در هفته وحدت صورت گرفت.

وی در پایان عنوان کرد: همدلی و همراهی خوبی در پایگاه های تابع حوزه ۲۲۰ حضرت هاجر(س) وجود دارد که با داشتن یک هدف واحد در کنار هم هستیم و به لطف خداوند متعال همه زیر پرچم جمهوری اسلامی قرار گرفتیم تا بتوانیم به افراد نیازمند کمک کنیم.

 
خبرنگار: سپیده بهرامی

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها