خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) نهاوند:

هفته وحدت فرصتی برای تحکیم همبستگی مسلمانان است

همدان-فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) نهاوند گفت: هفته وحدت فرصتی برای تجدید هم پیمان شدن و تحکیم همبستگی مسلمانان است و این اتحاد و یکپارچگی به طور قطع می‌تواند دشمن را شکست دهد.
کد خبر: ۹۴۶۲۱۴۱
|
۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳

غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت رسول اکرم(ص) بااشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: حضور نبی مکرم اسلام مهم‌ترین مایه وحدت بین مسلمانان بوده است.

وی افزود: هفته وحدت فرصتی برای تجدید هم پیمان شدن و تحکیم همبستگی مسلمانان است و این اتحاد و یکپارچگی به طور قطع می‌تواند دشمن را شکست دهد.

فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) نهاوند با اشاره به برنامه‌های اجرایی به مناسبت هفته وحدت گفت: برنامه‌هایی از قبیل فضاسازی محمدی، برگزاری حلقات صالحین با موضوع وحدت و نشست‌های بصیرتی و عکس نوشت در فضای مجازی، سرپرستی ایتام، محفل انسی با قرآن، اردوهای جهادی، ایستگاه صلواتی، مسابقه کتابخوانی، پخش تواشیح از بلندگوی مسجد و.... به مناسبت این ایام برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: وحدت از نگاه امام خمینی (ره) این است که باید میراث نبوت را پاس بداریم تا به قهقرای جهل و ظلمات سقوط نکنیم، که همه مسلمانان با هم برابر هستند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار