مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان عنوان کرد

وحدت جامعه اسلامی رمز پیروزی/ دشمن به دنبال تجزیه کشور است

زنجان- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان گفت :وحدت جامعه اسلامی و رمز پیروزی است و ترکیبات امامین انقلاب و دین مبین اسلام نیز بر این مسئله اشاره دارد.
کد خبر: ۹۴۶۲۰۶۰
|
۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم برادران پاسدار سپاه انصار مهدی عجل الله استان زنجان صبح امروز در محل حسینیه فاطمه الزهرا(س)این نهاد برگزار شد.

 

وحدت جامعه اسلامی رمز پیروزی/ دشمن به دنبال تجزیه کشور است

 در ابتدای این مراسم حجت الاسلام حسن بیگدلی ضمن تبریک  ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت گفت:وحدت جامعه اسلامی رمز پیروزی است و تاکیدات امامین انقلاب و دین مبین اسلام نیز بر این مسئله اشاره دارد.

 

 

وی با بیان اینکه هر جامعه برای خود مبانی و سرمایه هایی دارد، تصریح کرد: اگر این سرمایه ها و تکیه گاه ها از آن جامعه گرفته شود به راحتی فرو ریخته و از هم می‌پاشد. 

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان با اشاره به اینکه این عقیده و نظریه در تفکر حقیقت و واقعیت و نیز تفکر باطل صدق می کند، افزود: به طور مثال اگر در تفکر لیبرال دموکراسی که بر برخی مبانی نظیر عقل گرایی شهوت گرایی و نسبی گرایی استوار است، یکی از این مبانی و مولفه ها که در آن جامعه پایه ریزی شده و و و از طریق آموزش های عمومی و رسانه در جامعه توسعه می یابد حذف شود و جایگزینی برای آن در نظر گرفته نشود, منحل می شود. 

 

 

حجت الاسلام بیگدلی خاطرنشان کرد :نظام دینی ما نیز بر پایه یک سری مسائل و اعتقادات نظیر قران، خدا محوری ،اهل بیت، عاشورا، حوزه های علمیه ،معنویت و آخرت گرایی بنا شده و بر آن ها پایبند است.

 

 

این مسئول در ادامه بیان کرد:افرادی که فعالیت قرآنی داشته و در راه ترویج این مهم تلاش می‌کنند دربعد فردی با معجزات  این کتاب الهی آشنا شده و در بعد اجتماعی نیز دستورات خداوند متعال و حاکمیت الهی قرآنی را در جامعه بسط و گسترش می‌دهند.

 

 

وی در ادامه با بیان اینکه پایه و اساس نهادی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس اصول و مبانی قرآن این و اعتقادات است،خاطرنشان کرد: بدون وجود چنین مولفه‌هایی این نهاد معنا نمی یابد. 

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان آن با تاکید بر لزوم ترویج و توسعه آموزه های قرآنی در بین پاسداران ونیز در جامعه بیان داشت: می‌بایست در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت حافظان قرآن کریم در جامعه اسلامی تلاش کرد.

 

 

 

دشمن به دنبال تجزیه کشور است

 

 

حجت الاسلام بیگدلی در ادامه سخنان خود با توجه شرایط حال حاضر در جامعه تصریح کرد جمهوری اسلامی ایران مرز های پیشرفت و موفقیت در تمامی زمینه ها را شکافته و با حرکت رو به جلوی خود سبب عصبانیت دشمنان شده است.

 

 

وی گفت :از مسایلی که دشمن امروز دنبال می‌کند، ایجاد یک سری موضوعات کاذب و یا برجسته کردن مسایلی است که دغدغه مردم نیست.

 

 

وی خاطر نشان کرد: در واقع دشمن با برجسته کردن برخی موضوعات به دنبال ایجاد دو دستگی بین مردم است، اتفاقی که به وحدت جامعه آسیب می‌رساند.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان تاکید کرد: یکی دیگر از مواردی که دشمن با استفاده از اختلاف بین قومیت‌های مختلف به دنبال آن است تجزیه کشور است.

 

 

حجت الاسلام بیگدلی در پایان با بیان اینکه با عنایت خداوند متعال تمامی توطئه های دشمنان و خنثی خواهد شد ،یادآور شد: در شرایط فعلی به بصیرت و آگاهی خاصی نیاز داریم تا بتوانیم امپراطوری رسانه‌ای دشمن را شکست دهیم.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار