برگزاری یادواره شهدا در هیرمند

یادواره شهدای شهرستان هیرمند به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۱۹۴۸
|
۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲
برگزاری یادواره شهدا در هیرمند

به گزارش خبرنگار بسیج ازهیرمند، حجت الاسلام والمسلمین علی آل حبیب، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند در این مراسم با تبریک به مناسبت هفته وحدت اظهار داشت: همه اقشار بویژه مسئولین و کارمندان در هرجایی با خدمت خالصانه به مردم می‌توانند به گسترش تقوا کمک کنند و این گونه می‌توانند با مشت‌های آهنین به دهان دشمن بکوبند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در شهرستان هیرمند افزود: گاهی اوقات دشمن با سو استفاده از ذهنیت‌های جوانان که اگر بواسطه عملکرد یک فرد منفی شده باشد، ارزشمندترین مجموعه‌ها را مورد اهانت ظلم قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، بیان کرد: چه آن‌هایی که در داخل و خارج از کشور پشت صحنه بودند و بصیرت به خرج ندادند و به موقع و به جا موضع نگرفتند و چه کسانی که به نحوی دیگر کمک کردند و چه کسانی که مستقیم این عزیزان را مورد ضرب و شتم قرار دادند باید پاسخگوی خون‌های ریخته شده این شهدا باشند و قوه قضائیه باید حکمی برای مجرمان صادر کند که این احکام بازدارندگی داشته باشد.

آل حبیب بیان کرد: اگر چه در حوادث اخیر به نیروی انتظامی ظلم شد، اما اقتدار و محبوبیت این مجموعه در بین ملت بیشتر شد.

وی یادآور شد: مردم و مسئولان باید در تمام مسائل زندگی گوش به فرامین مقام معظم رهبری داشته باشند و از این طریق با بصیرت و هوشیاری توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار