برگزاری محفل انس با قرآن کریم در هیرمند

به مناسبت هفته وحدت مراسم محفل با قرآن کریم در شهرستان هیرمند و روستای مرزی میلک برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۱۵۷۵
|
۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرنگار بسیج ازهیرمند، به مناسبت هفته وحدت مراسم محفل با قرآن کریم در شهرستان هیرمند و خیل انبوهی از مرزنشینان مؤمن و انقلابی این شهرستان، در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) روستای مرزی میلک برگزار شد.

در این مراسم معنوی ابتدا تنی چند از قاریان و حفاظ قرآن کریم به تلاوت آیاتی از کلام وحی پرداختند. سپس حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد راشکی» امام‌ جمعه شهرستان هيرمند‌ با تفسیر آیاتی از کلام وحی، طی سخنانی در خصوص ضرورت حفظ و تقویت وحدت ميان صاحبان فریقین به ایراد سخن پرداخت.

امام‌ جمعه شهرستان هيرمند با اشاره به اهمیت وحدت و یکپارچگی ميان اقوام و طوایف خاط‌رنشان کرد: تنها راه نفوذ دشمنان در میان جوامع بشری، ایجاد انشقاق و تفرقه‌افکنی است‌ و چنانچه مردم با ذکاوت و هوشمندی دسیسه‌های دشمن را شناسایی کنند و با چشم پوشی از اختلافات جزئی وحدت و انسجام خود را حفظ کنند، هيچ حربه‌ای در مقابل آنان کارساز نخواهدشد. هدف اصلی دشمن از ایجاد رخنه در میان ملت‌های اسلامی منطقه، دست یافتن به منابع طبیعی و انرژی پایدار است، از آنجا که کشورهای غربی و صهیونیسم جهانی اسلام را سنگ بزرگی بر سر راه خود می‌بینند، مبارزه با اعتقادات اسلامی در سرلوحه کارشان قرار گرفته‌است.

وی با یادآوری اینکه بهترین حربه‌ای که امروزه دشمن برای درهم‌ کوبیدن ملت‌ها از آن استفاده می‌کند، شبیخون فرهنگی است، و تکنولوژی‌های نوین، بویژه شبکه‌های اجتماعی، بهترین و ساده‌ترين مسیر برای رسیدن آنها به مقاصد شومشان است، لذا تمامی مسئولان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی موظفند، با کنترل فضای رهاشده و بی در و پیکر مجازی، از اقتدار و عزت ایران اسلامی محافظت و پاسداری نمایند.

حجت‌الاسلام راشکی در پایان با اشاره به ناآرامی‌های اخیر ضمن گلایه از خواص جامعه که در مواقع اضطراری موظفند مواضع قاطع و شفاف خود را اعلام کنند، گفت: طبق آمار قريب به اتفاق افرادی که در آشوب‌های اخیر دستگیر شده‌اند، جوانان کمتر از ۱۷ ساله و یا تبعه کشورهای خارجی هستند که با غارت و چپاول اموال عمومی این همه جنایت را مرتکب شدند، لذا انتظار ما از مردم مؤمن و انقلابی در سراسر کشور این است که ضمن حفظ وحدت و یکپارچگی مترصد دسیسه‌ها و حرکت‌های مشکوک دشمنان کینه توز و نوکران اجیر شده آنان باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار