سردار حسن زاده:

دستاوردهای دفاع مقدس دشمنان را آزار می‌دهد

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: در هشت سال دفاع مقدس ملت ما آموخت که می‌تواند در برابر ابر قدرت‌ها ایستاد و ابر قدرت‌ها شکست پذیرند.
کد خبر: ۹۴۶۱۵۵۰
|
۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
دستاوردهای دفاع مقدس دشمنان را آزار می‌دهد  

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با اشاره به ضرورت تبیین دوران هشت سال دفاع مقدس توضیح داد: در برابر هشت سال دفاع مقدس، جنگ تحمیلی قرار دارد که نباید فراموش شود و باید چرایی تحمیلی بودن این جنگ را برای جوانانمان روشن کنیم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) ادامه داد: دستاوردهای دفاع مقدس بسیار فراوان است که تعدادی از آن مربوط به ملت ایران و بخشی هم مربوط به جهان اسلام است و همین امر باعث افزایش دشمنان ما شده است، این دستاوردهای دفاع مقدس و انقلاب است که دشمن را آزار می‌دهد.

سردار حسن‌زاده گفت: در هشت سال دفاع مقدس ملت ما آموخت که می‌تواند در برابر ابر قدرت‌ها ایستاد و ابر قدرت‌ها شکست پذیرند و ترسیم همین برای جوانان امروز از واجبات است تا درک کنند ابرقدرت‌ها در واقع قدرتی ندارند.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دستاوردهای دفاع مقدس ریختن و شکسته شدن هیمنه ابرقدرت‌ها و استکبار بود که پس از آن دفاع مقدس در کشور ما تبدیل به یک الگو و فرهنگ شد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی که محبوب دل‌ها است و همگی او را خوب می‌شناسیم خط قرمزش انقلاب اسلامی بود و شکست داعش توسط او که با یک جریان مشترک بین امریکا و انگلیس و اسراییل و ترکیه و عربستان تشکیل شده بود، نتیجه فرهنگ و دستاورد دفاع مقدس بود.

حسن زاده یادآور شد: عزت و عظمت انقلاب اسلامی و قدرتمندی نظام جمهوری اسلامی و عظمت جبهه مقاومت مدیون و مرهون خون شهدا به‌ویژه شهدای دفاع مقدس است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار