خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی استان؛

نیروی انتظامی خدمت‌گزار مردم است

سردار امان الهی در جمع، بسیجیان ، نمازگزاران مسجدجامع شهرکرد و پیشکسوتان پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی گفت: نیروی انتظامی خدمت‌گزار مردم است.
کد خبر: ۹۴۶۱۴۶۶
|
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته فراجا جمعی از بسیجیان پایگاه های شهدا و الزهرا سلام الله علیها، نمازگزاران مسجدجامع شهرکرد و پیشکسوتان پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، با سردار فرمانده انتظامی استان دیدار و با تقدیم گل و شیرینی از تلاش های بی وقفه حافظان امنیت جامعه تجلیل و قدردانی کردند.

فرمانده نیروی انتظامی چهار محال و بختیاری در این دیدار با تبریک هفته وحدت و میلاد سراسر نور رحمت العالمین صلی الله علیه وآله وسلم و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام به حضار خیر مقدم گفت.

سردار منوچهر امان‌اللهی، با اشاره به مأموریت های فراجا اظهارکرد: فرماندهان، مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی درعرصه‌های مختلف و ماموریت ‌های محوله،خدمت‌گزارمردم مومن و انقلابی هستندو در این زمینه درصد رضایتمندی مردم افزایش یافته است.

سردار فرمانده نیروی انتظامی استان، با اشاره به حوادث اخیر و آشوب در برخی از شهرها یادآور شد: دشمنان ایران اسلامی از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی با موج‌سورای بر روی مسائل مختلف و استفاده از غفلت برخی افراد نا آگاه و یا وابستگان به غرب، بدنبال پیاده کردن اهداف شوم خود بودند که تا کنون با رهبری های امامین انقلاب، بصیرت مردم ولایتمدار و آمادگی حافظان امنیت و نیروهای مسلح، توطئه ها دشمنان نقش برآب شده است.

سردار امان‌اللهی ادامه داد: امنیت جامعه، خط قرمز نیروی انتظامی است و با قاطعیت با مختل‌کنندگان نظم و امنیت برخورد خواهد شد، البته حساب غافلان و افرادی که از روی عدم آگاهی وارد اغتشاشات شدند از وابستگان و بیگانگان که با هدف براندازی وارد میدان شدند جداست. 

سردار فرمانده نیروی انتظامی، با قدردانی از اقشار مختلف مردم در حمایت نیروی انتظامی گفت: ملت بصیر ایران با تبعیت از ولایت، باحضورخود جوش در راهپیمایی‌های مختلف و دیدار با فرماندهان و کارکنان این نیرو، ضمن محکومیت اقدامات هنجارشکنانه و تجاوز به حریم برخی از مساجد،حجاب بانوان و همچنین تخریب اماکن عمومی حمایت خود را از نیروی انتظامی اعلام کردند. 

وی،به ماموریت های فراجا و مراجعات مردمی به مراکز انتظامی اشاره کرد و ادامه داد: در هر اتفاقی که برای مردم پیش آید به اولین جایی که مراجعه و یا تماس می گیرند نیروی انتظامی است، در این رابطه 6 ماهه گذشته 300 هزار تماس با فوریت‌های پلیس استان صورت گرفته است، همچنین افزایش کشفیات، کاهش فوتی‌ها در تصادفات، انجام اقدامات قابل توجه در زمینه مواد مخدر، تشکیل پرونده‌های متعدد در بحث قاچاق و مبارزه با مفاسد اقتصادی از جمله  اقداماتی که با تلاش بی وقفه نیروهای خدوم ،با انگیزه، خبره، با تعهد و دلسوز انتظامی انجام شده است.

 در آغار این دیدار مرتضی سجادی با تبریک ولادت با سعادت پیامبراعظم صلی الله علیه وآله وسلم ، میلادمسعود حضرت امام جعفر صادق علیه السلام، هفته های وحدت و فراجا، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی گفت: نیروی انتظامی در حوادث اخیر مظلوم واقع شد، اما با اقتدار از امنیت مردم حفاظت کرد.

یادگارسالهای دفاع مقدس با تقدیر و تجلیل از فداکاری و ایثارگری فراجا افزود: فرمایشات فرمانده معظم کل قوا، افتخار بزرگی برای فرماندهان، مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی است.

وی در خاتمه ضمن اعلام آمادگی برای همکاری در صورت نیاز، از فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان به خاطر تلاش شبانه روزی و برقراری امنیت مطلوب قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار